רכב

מייקל ג'ורדן ברכישת ענק: זה ה"בייבי" החדשה שלו ב-70 מיליון דולר

אחרי שרכש מכונית ספורט ב-2 מיליון דולר אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן ממשיך בגל רכישות הענק שלו. כוכב ה-NBA רכש מטוס פרטי ויוקרתי למדי המוגדר כמהיר ביותר בשוק, עבור סכום של למעלה מ-70 מיליון דולר 
מערכת ice | 
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן ממשיך לתחזק את אוסף כלי התחבורה שלו. אחרי שרכש מכונית ספורט איטלקית יחידה מסוגה עבור 2 מיליון דולר, כעת ג'ורדן שהונו על מגזין פורבס נעמד ב-3.5 מיליארד דולר הוציא סכום ענק של 70 מיליון דולר על מנת לרכוש מטוס פרטי ויוקרתי למדי. 
על פי הדיווחים בדיילי מייל הבריטי, המטוס החדש של כוכב העבר הוא הגולפסטרים 650ER, והוא מהווה נכון לזמן כתיבת שורות אלו כמטוס הפרטי המהיר ביותר שקיים היום בשוק כשהוא מגיע למהירות מקסימלית של 1,133 קמ"ש.
בנוסף ל-70 מיליון דולר שהוציא על רכישתו הוא שילם עוד חצי מיליון דולר על מנת שיצבעו אותו בכסף ושחור. בנוסף, בצידו האחורי של המטוס מופיע הלוגו המפורסם של מותג הנעליים אייר ג'ורדן וגם מספר הרישום של המטוס הוא רפרנס לקריירה המפוארת שלו: N236MJ. מחווה למספר החולצה שלו בשיקגו בולס, איתה זכה בשש אליפויות. 
 
@seanpalmbeach Michael Jordan’s brand new jet is a Gulfstream G650ER, registered 01OCT24 #goat #pj #michaeljordan #fyp ♬ M83 Solitude - Grace

פנים המטוס כוללים מושבים מתכווננים מעור בצבע בז' לצד כל חלון ובמטוס ישנו אזור נפרד לארוחות, וחדר שינה פרטי. בנוסף לפי הפרטים שפורסמו בדיילי מייל, ג'ורדן גם דאג לשיפורים במטוס שמאפשרים לו לטוס עד 13 שעות בלי להזדקק לתדלוק.
חוץ מתו המחיר הגבוה שלו, ג'ורדן יצטרף להוציא סכומים לא קטנים על התחזוקה של הרכישה החדשה שלו. הוא עתיד לשלם בסביבות 1.9 מיליון דולר בשנה עבור 200 שעות טיסה, עלויות תחזוקה בגובה ועלויות התחזוקה בגובה של 1.320 מיליון דולר שכוללות דלק, שכר לצוות, טיפולים למנוע וביטוח. כמו כן, באם יטוס 400 שעות בשנה, העלויות יעמדו על קרוב ל-3 מיליון דולר. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה