בריאות

מייקל ג'ורדן נתפס בתמונה חריגה: המעריצים חוששים לבריאותו

אגדת הכדורסל ומי שללא ספק שינה את פני ליגת ה-NBA והכדורסל בכלל, מייקל ג'ורדן, מעורר סערה בקרב המעריצים בימים האחרונים. מאז שנתפס בעדשת המצלמה, כאשר הגיע לצפות דווקא במשחק כדורגל של ברצלונה, פרט קטן בתמונה גרם לאוהדים לחשוש לבריאותו
מערכת ice | 
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
אין מספיק מילים כדי לתאר את הערך שהביא מייקל ג'ורדן למשחק הכדורסל, וכיצד שינה אותו לעולם. הוויכוחים על מי הוא הטוב בהיסטוריה נמשכים מדי יום בקרב אוהדי הכדורסל ואפילו בפאנלים המכובדים, ואין אחד שמעז להסיר את שמו של ג'ורדן מהחמישייה הטובה בהיסטוריה, כאשר נראה שרובם אף בוחרים בו כטוב ביותר ששיחק אי פעם.
על אף שנחשב לאחד הספורטאים המוכרים בעולם, שנראה כי אין ילד שלא מכיר את שמו, גם אם נולד 20 שנה לאחר פרישתו של האגדה, הוא לא מרבה לשתף מחייו הפרטיים. הודות למותג המצליח של הנעליים שלו תחת חברת נייקי, נראה שהמצב גם יימשך לדורות הבאים ושמו יהיה מילה נרדפת למשחק עצמו.
ביום חמישי האחרון הגיע ג'ורדן לצפות דווקא במשחק כדורגל. הוא נצפה ביציע במהלך המשחק בין הקבוצות ברצלונה למונאקו במסגרת ליגת האלופות. כמובן, אישיות ברמה של ג'ורדן לא יכולה להיעלם מעדשות המצלמה באירועים כאלו ותמונות רבות שלו התפרסמו מהמשחק.
פרט אחד קטן צד את עיניהם, שלא חייבות להיות חדות כדי להבחין בו, והוא צבע עיניו של ג'ורדן, שנראה לא אחר מאשר צהוב בוהק. מאז הרשת סוערת ומעריציו אף חוששים לבריאותו.
 
אותה הסוגיה עלתה כאשר שודרה הסדרה הנדירה לנטפליקס, "הריקוד האחרון" בכיכובו של ג'ורדן, בשנת 2020. גם אז נראו עיניו של ג'ורדן בצבע צהוב חזק, שאי אפשר להתעלם ממנו.
באופן רשמי, אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן לא התייחס למקרה, על אף השמועות הרבות שמסתובבות ברחבי הרשת, החל ממחלה ועד התמכרות לאלכוהול, שכאמור, הן רק שמועות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה