עסקי ספורט

מייקל ג'ורדן בשיא חדש: הספורטאי הראשון שנכנס לרשימת עשירי העולם

לאחר שהונו האישי של אגדת הכדורסל, מייקל ג'ורדן הגיע לסכום שיא של 3 מיליארד דולר הוא זוכה לכבוד ונכנס לרשימה השנתית של 400 האנשים העשירים ביותר בארה"ב 
מערכת ice | 
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
כדורסלן העבר האגדי מייקל ג'ורדן הפך לספורטאי הראשון אי-פעם שנכנס לרשימה השנתית של 400 העשירים הגדולים ביותר בארה"ב, שמפרסם המגזין "פורבס". ברשימה היוקרתית, שפורסמה אתמול (שני), הוערך הונו האישי של ג'ורדן ב-3 מיליארד דולר, זינוק חד לעומת 2 מיליארד דולר לפני כשלושה חודשים.
באותו החודש השלים ג'ורדן את עסקת מכירת רוב מניותיו במועדון ה-NBA שרלוט הורנטס, בעסקה ששיקפה לקבוצת הכדורסל שווי של כ-3 מיליארד דולר פי 17 משוויה בעת שהפך לבעל המניות הגדול ביותר לפי יותר מתריסר שנים.
למי שלא יודע, לאחר קריירה מפוארת כשחקן שכללה שש אליפויות NBA במדי שיקגו בולס, וחמש זכיות אישיות בתואר MVP העונה, ג'ורדן, בן ה-60, עשה היסטוריה והפך לאדם השחור הראשון שהיה בעלים של קבוצת בליגת הכדורסל האמריקאית ה-NBA.
מלבד הבעלות על קבוצת הכדורסל ג'רדן צבר את הונו גם בזכות שיתוף הפעולה המצליח שלו עם נייקי במסגרת מותג האייר ג'ורדן שהושקה עוד שהיה שחקן בליגת ה-NBA ב-1984.
כמו כן, ג'ורדן חתום על הסכמי חסויות עם מותגים בולטים רבים נוספים, בהם מקדונלד'ס, גייטורייד ושברולט. מלבד ג'ורדן, ישנם רק עוד שני ספורטאים בארה"ב שהפכו למיליארדרים, כוכב הכדורסל לברון ג'יימס וכוכב הגולף טייגר וודס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה