רכב

מהפכה בתחנת הדלק: זה מה שירוויחו מעכשיו הנהגים

חברת "אמישראגז" הציבה שתי עמדות טעינה אולטרה-מהירות חדשות בעין חצבה, הממוקמות בתחנת דלק "פז", שמציעות קצב טעינה מרשים של 240 קילוואט, מה שהופך אותן לאחת המהירות ביותר בישראל
מערכת ice | 
תחנת דלק פז (צילום Magma Images)
בשורה משמחת מגיעה לנהגי הרכבים החשמליים בישראל: חברת "אמישראגז" הציבה שתי עמדות טעינה אולטרה-מהירות חדשות בעין חצבה, על כביש 90, נקודה אסטרטגית בדרך לאילת וממנה. מהלך זה מהווה פריצת דרך משמעותית עבור בעלי רכבים חשמליים, אשר עד כה נאלצו להתמודד עם מיעוט עמדות טעינה בנסיעות ארוכות, במיוחד בדרך הדרומית לאילת.
העמדות החדשות, הממוקמות בתחנת דלק "פז", מציעות קצב טעינה מרשים של 240 קילוואט, מה שהופך אותן לאחת המהירות ביותר בישראל. משמעות הדבר היא שנהגים יכולים למלא את סוללת רכבם בתוך דקות ספורות בלבד, זמן המקביל למילוי דלק ברכב רגיל. יתרה מכך, העמדות מסוגלות לטעון ארבעה כלי רכב במקביל, מה שמבטיח זמינות גבוהה גם בשעות עומס.

חדשנות נוספת מגיעה בצורת אפליקציה מתקדמת של "אמישראגרין", חברת הבת של אמישראגז. האפליקציה מאפשרת לנהגים לעקוב אחר אחוזי הסוללה בזמן אמת במהלך הטעינה, לבצע תשלומים בקלות ללא צורך בכרטיסי אשראי או מזומן, ולצפות בהיסטוריית הטעינות שלהם. נוחות זו מוסיפה שכבה של שקיפות ונגישות לתהליך הטעינה, ומקלה על התכנון והניהול של נסיעות ארוכות.
השקת עמדות הטעינה בעין חצבה מסמנת צעד משמעותי בהרחבת תשתית הטעינה לרכבים חשמליים בישראל, במיוחד באזורים מרוחקים. זהו מענה חשוב לאחד האתגרים המרכזיים בפני אימוץ נרחב של רכבים חשמליים - החשש מ"חרדת טווח" בנסיעות ארוכות. עם זאת, עדיין קיים צורך בהרחבת הפריסה של עמדות טעינה מהירות נוספות לאורך צירי תנועה מרכזיים בארץ.
מהלך זה של "אמישראגז" משקף מגמה רחבה יותר של מעבר לאנרגיה ירוקה ותחבורה בת-קיימא בישראל. עם התרחבות שוק הרכבים החשמליים והגברת המודעות הסביבתית, צפוי כי נראה יותר ויותר יוזמות דומות בעתיד. זוהי התפתחות מבורכת שלא רק מקלה על בעלי רכבים חשמליים, אלא גם תורמת למאמץ הכולל להפחתת פליטות גזי חממה ושיפור איכות האוויר בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה