רכב

מהפכת הרכבים החשמליים: זה המותג ששובר את השוק בישראל

ZEEKR, מותג הרכבים החשמליים, השלים השבוע את מסירת הרכב ה-2,000 שלו בישראל ועבר את יעד המסירות השנתי. בנוסף, חנך המותג מרכז חוויה חדשני, השלישי בישראל, בלב מתחם ההייטק שבכניסה לחיפה והרחיב את המרכז בתל אביב
מערכת ice | 
זיקר (צילום זיקר)
ZEEKR (זיקר), מותג הרכבים החשמליים שבבעלות קבוצת Holdings GEELY שהושק לראשונה בישראל בתחילת שנת 2024, השלים השבוע את מסירת הרכב ה-2,000. בכך, עברה יבואנית המותג בישראל, גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, את יעד המסירות השנתי.
נתוני המסירות מתייחסים לשני הדגמים של ZEEKR בישראל, נכון להיום: ZEEKR X, SUV אורבני, שזכה לתמחור התחלתי של 184,990 שקל, עם מפרט טכנולוגי ועשיר ביותר, הכולל בין היתר גרסת הנעה כפולה עם הספק של 428 כוחות סוס, תאוצה של 3.8 שניות מ-0 ל-100 בגרסת ההנעה הכפולה, וטווח של עד 425 ק"מ בגרסת ה-Long Range; אשר מצטרפים לאבזור עשיר באופן כמעט חסר תקדים עבור רכבי פנאי חשמליים קומפקטיים, חומרי גלם ועיצוב מהוקצעים בכל רמות הגימור, ומערכות בטיחות ומולטימדיה מהמתקדמות בעולם.
וכן ל-ZEEKR 001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב "Shooting Brake" ייחודי ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור ומחיר התחלתי של 279,990 שקל. ה-001  משופע במערכות הטכנולוגיות המובילות בעולם הרכב, סוללות עוצמתיות מדור מתקדם וטווחי נסיעה מרשימים – עד 620 ק"מ (לפי תקן WTLP) ברמת גימור  .Long Range 
במקביל, מותג הרכבים החשמליים חנך מרכז חוויה חדשני, השלישי בישראל, בלב מתחם ההייטק שבכניסה לחיפה, במרחק הליכה קצר ממשרדי Google, Amazon ו-Qualcomm.
מרכז החוויה הוקם בפארק עופר כרמל של חברת מליסרון, בתוך מתחם מת"מ שמאכלס בעיקר את ענקיות הטכנולוגיה שבחיפה. המרכז שמשתרע על-פני 350 מ"ר כולל מספר רכבי תצוגה וכן מתחם למסירת רכבים, וממנו יוצאות עשרות נסיעות מבחן בכל יום על שני הדגמים של ZEEKR המשווקים בישראל. 
המרכז של זיקר בחיפה (צילום: זיקר)
בתוך כך, חנך ZEEKR קומה נוספת למרכז החוויה המרכזי שלו בקמפוס WIX בתל-אביב, מה שהכפיל את גודלו ל-700 מ"ר. כל מרכזי החוויה של ZEEKR – בקמפוס WIX תל-אביב, בשערי מגדלי מילניה בראשל"צ ובמת"מ חיפה – מעוצבים בסגנון דינמי וטכנולוגי מוקפד, ומשלבים אלמנטים אינטראקטיביים, ומוטיבים של אורבניות ותנועה. 
הקומה החדשה של זיקר בתל אביב (צילום: זיקר)
נוסף לכל אלה, יבואנית ZEEKR בישראל השלימה שורה של מהלכים משמעותיים שחיזקו את מעטפת השירות וחווית הלקוח שהתחייבה בתחילת הדרך להעניק ללקוחותיה, כחלק מתפיסת הפרימיום של המותג.
בין המהלכים האלה ניתן למנות את אפליקציית My ZEEKR, אפליקציה חדשנית וייחודית, אשר מעניקה ניהול מידע מרגע ההזמנה ועד קבלת הרכב, שליטה ברכב מרחוק, לצד ניטור מצב הסוללה, הפעלת מיזוג אוויר מרחוק, זימון תור לשירות, בחירת עמדת טעינה במסלול, איתור הרכב במגרשי חניה גדולים ועוד. פיתוח זה מדגים את המחויבות שנטלה על עצמה ZEEKR לספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המשפרים את חוויית הנהיגה והבעלות של לקוחותיה.
ZEEKR 001 (צילום: זיקר)
בימים אלה משלימים ב-ZEEKR מהלך משמעותי נוסף עליו הצהירו בתחילת הדרך – הקמת מרכז שירות ייעודי לרכבי ZEEKR, הכולל מעבדת סוללות מתח גבוה. המרכז שיקום בחודשים הקרובים באזור השרון, יבטיח מענה מיטבי בסטנדרט גבוה לאלפי רכבי ZEEKR שכבר עלו ועוד ימשיכו לעלות על כבישי ישראל.
עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל, מסר: "אנו גאים בהישגי המותג בתקופה מאתגרת זו, ומודים ליותר מ-2000 הלקוחות אשר בחרו ב-ZEEKR כרכבם האישי. אנו ממשיכים לדבוק במחויבות  להעניק חוויית שירות ובעלות יוצאות דופן. לאורך תקופה של כ-9 חודשים בלבד, הוכחנו לא רק שאנו יודעים לספק במחיר הוגן את רכבי הפרימיום-טק המתקדמים בישראל – אלא גם לייצר פתרונות טכנולוגיים חדשניים ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר".
עוד הוסיף עמית הראל: "ההתפתחויות האחרונות, מהישגי המכירות והשקת האפליקציה החדשה, דרך השלמת ביצוע עדכוני OTA משמעותיים ועד להקמת מרכזי חוויה ושירות בפריסה ארצית, מדגימות את מחויבותנו להעניק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה