רכב

מהפכה בכביש 6: זו העיר שתתחבר אליו בפעם הראשונה

השרה רגב החליטה על האצת העבודות של מיזם הענק "שערי עכו״ בהמלצת גורמי המקצוע של משרדה, והכריזה על כך בישיבת עבודה שנערכה בעיריית עכו, כשמיליארד שקל יושקעו במהלך
מערכת ice | 
כביש 6 (צילום פלאש 90/ ענת חרמוני, unsplash)
מחברים את עכו לכביש 6. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל׳), מירי רגב, הנחתה את אנשי המקצוע במשרדה להאיץ את שדרוג מחלף "שערי עכו" המתוכנן בכניסה לעיר, שיאפשר את חיבורה של העיר עכו לכביש 6. עלות הפרויקט נאמדת בכחצי מיליארד שקלים.
השרה רגב החליטה על האצת העבודות של מיזם הענק "שערי עכו״ בהמלצת גורמי המקצוע של משרדה, והכריזה על כך בישיבת עבודה שנערכה בעיריית עכו, בהשתתפות ראש העיר עמיחי בן שלוש, מנכ״ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ, הנהלת העירייה וגורמי המקצוע של חברת "נתיבי ישראל'' ומשרד התחבורה.

"שערי עכו" הוא מגה-פרויקט הכולל הקמת מחלף ענק עם ארבעה נתיבי נסיעה, שניים לכל כיוון, שיתחבר ישירות למרכז תחבורה עתידי שיכלול גם תחנת רכבת. השרה רגב הנחתה את חברת נתיבי ישראל לקדם תכנון מפורט של הפרויקט, עם השלמת התכנון הראשוני של המיזם. 
פרויקט "שערי עכו" הוא מיזם המשותף למשרד התחבורה ולמשרד הבינוי והשיכון, במסגרת תכנית מועדפת לדיור, הכוללת הקמת אלפי יחידות דיור חדשות ושטחי מסחר ותעסוקה בעיר. המיזם יקדם את הפיתוח העירוני ויאפשר את אכלוסן של השכונות החדשות בעיר, ויחבר את עכו לכביש 6, לעורקי התנועה המרכזיים באיזור ולמוקדי תעסוקה, בילוי ופנאי. 
במסגרת הביקור, ביקרה השרה רגב בחמ"ל העירוני שם עמדה מקרוב על עבודת מוקד הבקרה והשליטה העירוני באמצעות מערך המצלמות הפזורות ברחבי העיר. כמו כן, הוצגו לשרה המכלולים בחירום ואופן פעולת הרשות בתרחישי הייחוס ושמעה על השתלשלות האירועים הביטחוניים האחרונים בעיר.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "עכו היא עיר עם פוטנציאל גדול, שיכולה להפוך לפנינה של הצפון. בשיתוף פעולה יחד עם כל משרדי הממשלה, אנחנו מחויבים לתת מענה לאתגרים התחבורתיים והכלכליים של העיר, יחד עם העירייה שמשתפת איתנו פעולה באופן מלא. הפרויקט החדש הוא בשורה ענקית לתושבי העיר עכו ולצפון כולו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה