רכב

כביש 6 עובר מהפכת ענק: זו העיר שמתחברת אליו לראשונה

בשורה לנהגים ברהט: בטקס שהתקיים נחנך לראשונה  כביש הגישה החדש לרהט, אשר מחבר את העיר ואת אזור התעשייה המתוכנן לקום בה, לראשונה לכביש 6: "הכביש יסייע לצמיחה הכלכלית של העיר"
מערכת ice |  1
כביש 6 (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
בשורה לנהגים ברהט: בטקס שהתקיים היום (חמישי, 15.8.24), נחנך כביש הגישה החדש לרהט, אשר מחבר את העיר ואת אזור התעשייה המתוכנן לקום בה, לראשונה לכביש 6.
האירוע התקיים במעמד ראש העיר רהט, טלאל אל-קרינאווי, מנכ"ל חוצה ישראל, דן שנבך, סמנכ"ל הנדסה ופיתוח בחוצה ישראל, צחי זרקו, חברת ניהול הפרויקט, מרגולין הנדסה, חברת התכנון, מהוד הנדסה, הקבלן המבצע, בני עדל ג'בלי, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר רהט, ואורחים נכבדים נוספים. 
במסגרת הפרויקט נסלל כביש חדש דו-נתיבי ודו-מסלולי באורך של כקילומטר וחצי, נסלל שביל אופניים שמוביל ישירות לאזור התעשייה המתוכנן של רהט וכן בוצעו עבודות שיקום, תאורה ופיתוח נופי.
כביש הגישה החדש צפוי לקצר את משך זמן הנסיעה של משתמשי הדרך, וליצור קישוריות מהירה ויעילה לכביש 6. הכביש מהווה כניסה חדשה לעיר רהט וישמש כמנוף צמיחה כלכלי עבור העיר, בדגש על אזור התעשייה המתוכנן. כמו כן, סלילת שביל האופניים יקדם אורח חיים בריא ושמירה על איכות הסביבה. 
ראש העיר רהט, טלאל אל-קרינאווי, מסר: "אני מברך על פתיחתו לתנועה של הכביש החדש, שמתחבר לכביש 6. הכביש יסייע לצמיחה הכלכלית של העיר ויאפשר גישה נוחה לאזור התעשייה המתוכנן ובכך יקרב את תושבי רהט למקומות התעסוקה ולשירותים נוספים. אני מודה למשרד התחבורה ולחברת חוצה ישראל על קידום וביצוע פרויקט משמעותי זה".
מנכ"ל חוצה ישראל, דן שנבך: "כביש הגישה החדש לרהט שנפתח לתנועה הוא צעד נוסף ביישום חזון החברה לקדם קישוריות לכביש 6, המהווה עורק תחבורה ראשי בישראל, תוך מתן מענה לצרכי הקהילה המקומית. כביש הגישה ישפר נגישות ויאפשר נסיעה רצופה, יעילה ומהירה היישר אל מקומות העבודה באזור. חוצה ישראל תמשיך להוביל פרויקטי תחבורה מורכבים לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסון
    גמזו 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיבור רהט לכביש 6? טעות פאטלית מקווה שלא יגרום לאסון עם תרבות הנהיגה שלהם
    סגור