רכב

הנהגים בישראל חוטפים עוד מכה: למי נפסלו הרישיונות?

המשטרה פתחה במבצע במרחב יהודה על מנת לסכל תאונות דרכים. במסגרתו: נרשמו 44 דו"חות תנועה, נפסלו רישיונות ועוד. עוד דווח: באירוע נעצר אדם שניסה להבריח ביצים בלתי מסומנות לישראל. "נמשיך לפעול בנחישות להרחקת העבריינים מהכביש"
מערכת ice |  1
שוטר תנועה (צילום משה שי פלאש 90)
דוברות המשטרה הודיעה על מבצע נרחב היקף שהתקיים במרחב יהודה במחוז ש"י. במסגרת המבצע פעלו שוטרי התנועה בצורה ממוקדת למען סיכול של תאונות דרכים ואכיפה של חוקי התנועה. במהלך המבצע שהתקיים אתמול (חמישי) נרשמו 44 דו"חות תנועה בגין עבירות שונות. 
המשטרה הודיעה כי במסגרת המבצע עצרה נהג פלסטיני שנהג ברכב עם לוחית רישוי ישראלית. לנהג לא היה רישיון נהיגה ותוך כדי שהתחזה לאדם אחר. ברכב של אותו נהג נתפסו כמויות גדולות של ביצים לא מסומנות, שככל הנראה רצה להעביר לשטח ישראל על מנת למכור אותן באופן לא חוקי. המשטרה מסרה: "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות לתפיסת עברייני התנועה והרחקתם מהכביש ומיצוי הדין עימם". 

הביצים שנתפסו. קרדיט צילום: דוברות המשטרה
מכירת ביצים ללא רישיון היא מסוכנת ועלולה לגרום להתפרצות מחלות שונות, כגון סלמונלה. על מנת להימנע מקניית ביצים מסוכנות מומלץ לקנות ביצים רק במקומות מוסדרים וכן להקפיד ולבדוק של קליפת הביצים מוטבע חותם עליו רשום תאריך התפוגה. זוהי לא הפעם הראשונה בה נעצרה הברחת ביצים משטחי הרשות הפלסטינית לישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמתם לב!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמתם לב שמי שנוסע יותר מהר ממכם הוא מטורף ומי שנוסע יותר לאט ממכם הוא אידיוט-ג'ורג' קרלין סטנדאפיסט אמריקאי!!!!
    סגור