רכב

רעידת אדמה בעולם הרכב: המותג הזה הכריז על פשיטת רגל

השלכות פשיטת הרגל של רקארו, ממובילות תעשיית מושבי הרכב הספורטיביים, עלולות להיות משמעותיות עבור תעשיית הרכב כולה. טרם ברור אם החברה תימכר, תיסגר או תפורק
מערכת ice | 
ירידה במכירות כלי רכב (צילום unsplash, Pixabay)
חברת רקארו הגרמנית, ממובילות תעשיית מושבי הרכב הספורטיביים, הגישה בקשה לפשיטת רגל בבית משפט גרמני ב-29 ביולי 2024. החברה, שסיפקה מושבים למותגי רכב יוקרתיים וקבוצות מרוצים במשך עשרות שנים, מצאה עצמה במצוקה כלכלית חמורה. פשיטת הרגל מתייחסת רק לחטיבת מושבי הרכב של רקארו, בעוד שחטיבת מושבי המטוסים וכיסאות הגיימינג אינה מעורבת בהליך.
מצבה הפיננסי של רקארו היה קשה כבר זמן רב. העובדים, שמספרם עומד על 215 בגרמניה, ויתרו על חלק משכרם ודחו תשלומים במשך שנים בניסיון לייצב את החברה. למרבה הצער, רובם לא היו מודעים להגשת בקשת פשיטת הרגל עד הרגע האחרון, מה שמנע מהם להיערך לעתידם. איגוד העובדים IG Metall דורש כעת שקיפות מלאה מההנהלה ומבית המשפט לגבי ההליכים הצפויים.

השלכות פשיטת הרגל של רקארו עלולות להיות משמעותיות עבור תעשיית הרכב כולה. החברה, שנוסדה ב-1906 כיצרנית מרכבים, התמחתה במושבי ספורט מאז שנות ה-60 וסיפקה מושבים למגוון רחב של דגמים יוקרתיים וספורטיביים. בין לקוחותיה הבולטים ניתן למנות את BMW, פורשה, אלפא רומיאו, קדילאק, פורד, מאזדה ואאודי.
עתידה של רקארו לוט לא ברור. טרם ברור אם החברה תימכר, תיסגר או תפורק. ההשפעה על עובדיה ועל שרשרת האספקה בתעשיית הרכב עדיין אינה ידועה. מה שברור הוא שפשיטת הרגל של רקארו מסמנת סוף עידן עבור אחת החברות המוערכות והמזוהות ביותר בתחום מושבי הרכב הספורטיביים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה