רכב

המשטרה מורידה רכבים מהכביש: אלו הנהגים שמשלמים ביוקר

במסגרת הפעילות ביצעו השוטרים אכיפת תנועה מוגברת בכביש 60, במיקוד כלי רכב ציבוריים, במהלכה נבדקו 55 רכבים ציבוריים, מתוכם נמצאו 33 רכבים עם ליקויים. 5 כלי רכב הושבתו לתקופה של 30 יום והרכבים נלקחו למגרש משטרתי
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מבצע ממוקד כנגד רכבים ציבוריים התקיים אתמול בגזרת מרחב שומרון. אתמול בפעילות של שוטרי התנועה במחוז ש"י נרשמו כ-63 דוחות תנועה כנגד רכבים ציבוריים המשמשים בין היתר הסעות ילדים.
במסגרת הפעילות ביצעו השוטרים אכיפת תנועה מוגברת בכביש 60, במיקוד כלי רכב ציבוריים, במהלכה נבדקו 55 רכבים ציבוריים, מתוכם נמצאו 33 רכבים עם ליקויים. 5 כלי רכב הושבתו לתקופה של 30 יום והרכבים נלקחו למגרש משטרתי.

עוד במסגרת המבצע נתפסו 7 נהגים שביצעו עבירות מסכנות חיים ורישיון הנהיגה שלהם נפסל ל-30 יום. מחוז ש"י של משטרת ישראל ימשיך בפעילות האכיפה המוגברת על מנת לאפשר לציבור לנהל אורח חיים תקין ובטוח.
במקביך, שוטרי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ממשיכים לפעול בישוב שגב שלום והמגזר הבדואי בפריסה רחבה והיערכות גבוהה על מנת להשליט סדר במקום ולהבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים וזאת במסגרת תכנית הפעולה המחוזית "שכנות טובה" שקבע מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, במאבק העיקש נגד תופעות הפשיעה ביישוב הנובעים מסכסוכים שונים ובמטרה למנוע הסלמה ולסכל באופן ממוקד פעילות פלילית הפוגעת בשלום הציבור ולחזק את ביטחונו של האזרח הנורמטיבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה