רכב

דרמה ברכבת לנתב"ג: זה הסכום המטורף שאיבד נוסע

בזכות שיתוף פעולה מהיר ויעיל של צוותי רכבת ישראל, הספיק הנוסע להגיע לטיסה שיצאה מנתב"ג למרות ששכח בתחנת הרכבת בעכו תיק עם כ-20 אלף שקלים במטבעות זרים, תכשיטי זהב ודרכונים
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
ביום ראשון עלה נוסע לרכבת מתחנת עכו לנתב"ג כדי לטוס לחופשה לה חיכה זמן רב, מספר דקות לאחר העלייה לרכבת, הבין ששכח בתחנה תיק עם כל המסמכים האישיים, דרכונים, תכשיטים, וכ-20 אלף שקלים.
ראובן אידנר, פקח ברכבת ישראל מספר על הנסיעה: "כמה דקות אחרי שיצאנו מתחנת עכו פנה אליי נוסע לחוץ בטענה ששכח תיק אפור עם דרכונים וכסף בתחנת עכו, ושהוא עלול לפספס את הטיסה שלו מנתב"ג. מיד יצרתי קשר עם מנהל המשמרת בתחנה עומר דנינו שמצא את התיק על הספסל ברציף אחרי דקות ספורות. ירדתי ביחד עם הנוסע בתחנת קרית מוצקין, לשם עומר שלח את התיק יחד עם אחיו של הנוסע, והוא הספיק לעלות על הרכבת הבאה לנתב"ג".

עומר דנינו, מנהל המשמרת בתחנת עכו, מספר שזו לא הפעם הראשונה שסייע לאותו אדם במציאת אבדה: "בגלל שאני בדרך כלל עובד בנהריה שהיא תחנת קצה, בכל יום אנחנו מוצאים עשרות סוגים של אבדות; מטלפונים, אזניות, ועד לתיקים עם מסמכים אישיים חשובים של נוסעים, ואנחנו עושים כל שאפשר כדי לאתר את בעל האבדה ולהשיב אותה במהרה. לפני כחודשיים סייעתי לאותו אדם לאתר תיק שהבת שלו שכחה ברכבת עם סכום כסף נכבד, גם בפעם הזו הצלחנו להשיב לו את האבדה בזכות שיתוף הפעולה בין הצוותים."
ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבדות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים,  ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ובתל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה