רכב

רכבת ישראל עושה שינוי חסר תקדים: זה השירות החדש שנכנס

עם תחילתו של הקיץ והגידול במספר הנסיעות בשעות הלילה המאוחרות המאפיין את חודשי הקיץ, רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות, שיהיה זמין מעתה בשעות הלילה וייתן מענה בתחומי מידע כללי (לוחות זמנים, תעריפים ושאלות כלליות נוספות), תיאום נסיעה לנוסעים עם מוגבלות וכן מתן מענה בשעת חירום
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
גם בשעות הקטנות של הלילה: עם תחילתו של הקיץ והגידול המבורך במספר הנסיעות בשעות הלילה, רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות המוקד הטלפוני ל-24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע
עם תחילתו של הקיץ והגידול במספר הנסיעות בשעות הלילה המאוחרות המאפיין את חודשי הקיץ, רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות, שיהיה זמין מעתה בשעות הלילה וייתן מענה בתחומי מידע כללי (לוחות זמנים, תעריפים ושאלות כלליות נוספות).

כמו כן, תיאום נסיעה לנוסעים עם מוגבלות וכן מתן מענה בשעת חירום. בתקופה הקרובה, עם הפעלת המוקד הטלפוני בשעות הלילה, תבחן רכבת ישראל את נתוני הביקוש ולאחר מכן ייקבעו זמני מתן השירות בהתאם. 
ברכבת ישראל ממליצים לנוסעים להתעדכן בזמני הרכבות בטרם ההגעה לתחנה באמצעות אתר האינטרנט ויישומון הרכבת או במוקד השירות הטלפוני שזמין במספר 5770*. עוד מזכירים ברכבת כי על מנת להיעזר בשירותי ליווי לנוסעים עם מוגבלות יש ליצור קשר עם המוקד שעתיים לפני הנסיעה המתוכננת, על מנת שצוותי התחנה יוכלו להיערך בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה