רכב

אייל גולן חוסם את תל אביב: בשורה קשה לנהגים הערב

היערכות משטרת ישראל לקראת הופעת אייל גולן שתתקיים היום (13/6/24) באיצטדיון בלומפילד בת"א. שימו לב לכבישים החסומים
מערכת ice |  3
כביש 6 (צילום פלאש 90/ ענת חרמוני, unsplash)
משטרת ישראל סיימה את היערכותה לקראת הופעת הענק GOLD של אייל גולן שתתקיים היום (חמישי 13/6/24)  החל מהשעה 21:00 ועד 23:00, במתחם איצטדיון בלומפילד בתל אביב. 
שוטרי מחוז ת"א ייפרסו במבואות ובכניסות למתחם האירוע בכוחות מתוגברים במטרה לשמור על הסדר הציבור ולאבטח את באי האירוע, תוך הכוונת התנועה בצירים המובילים לאיצטדיון. 

החל משעה 17:00 ייחסמו לתנועת כלי רכב רחובות הבאים: אמץ, שארית ישראל, תחיה. לקראת ובמהלך המופע צפויים עומסי תנועה באזור איצטדיון בלומפילד וסביבתו. לבאי המופע מומלץ להגיע למקום בתחבורה ציבורית וברכבת הקלה אשר תפעל עד 01:00.
עוד נמסר על ידי המשטרה כי: "לבאים למופע בכלי רכב פרטיים, מומלץ לחנות בחניונים, לנוחיותכם, חסימות הצירים יסומנו באפליקציית waze".
במקביל, משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים לקראת משחק הכדורסל, שייערך היום בשעה 21:00, בהיכל מנורה בתל אביב. 
במסגרת ההיערכות יתפרסו היום החל משעות הצהריים מאות שוטרים של המחוז ת"א, סדרנים ומאבטחים, באזור היכל מנורה, ויפעלו לשמירה על הסדר והביטחון לאבטחת הקהל ויכווינו את התנועה באזור.
עוד נמסר: "יש להישמע להנחיות פיקוד העורף בנוגע להנחיות התנהגות עם קבלת התרעה לגבי מצב של אזעקה או אירוע חירום שערי ההיכל צפוים להיפתח היום בשעה 19:00 ותתבצע בדיקה קפדנית בקרב הבאים להיכל במטרה לשמור על שלום הציבור".
משעה 16:00 יסגר רחוב וינגייט. אם במהלך המשחק מתקבלת התרעה על  ירי תל"מ יש לשבת במקומותיכם, להתכופף ולהגן על הראש עם הידיים למשך 10 דקות. בכל מקרה יש להישמע להוראות הסדרנים וכוחות המשטרה במקום. על מנת להימנע מאי נוחות, אנו מבקשים מכלל באי המשחק, להגיע מוקדם מכיוון שיתבצע בידוק קפדני על מנת למנוע הכנסת אמצעים העלולים לסכן את שלום הציבור.
חל איסור מוחלט על כניסה עם נשק להיכל. לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים שיהיו תחת השפעת אלכוהול. כוחות גלויים וסמויים יתפרסו בסביבת ההיכל, ויפעלו ולמניעת תופעת ספסרות שמהווה עבירה פלילית. הכנסת ציוד עידוד מותנית באישור המשטרה בלבד לאחר אישור כבאות. חל איסור מוחלט על הכנסת אבוקות ואמצעי פירוטכניקה אחרים אשר עלולים במקום סגור להוות סכנת חיים.
מעבר קהל בין שערים ואי ציות להנחיות הסדרנים או השוטרים המוצבים במקום - מהווה עבירה על החוק ותטופל בהתאם. "אנו קוראים לקהל האוהדים, להישמע להנחיות השוטרים והסדרנים, להימנע מגילויי אלימות מחוץ ובתוך ההיכל פיזית או מילולית, אשר תענה באפס סבלנות ובהליכים פליליים,  יש לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי בטרם, במהלך ולאחר המשחק. שימרו על אווירה ספורטיבית וחווית ספורט מהנה לכולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייל גולן עם מיליוני מעריצים (ל"ת)
    דן 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זיהום אויר חריג יורגש היום בערב באזור יפו... (ל"ת)
    רון 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    למה לעשות הופעה בימים של מילחמה ? חסר לך כסף ? (ל"ת)
    יוגב 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור