תרבות ופנאי

אייל גולן שובר שיאים: איך יראו מופעי הענק שלו בבלומפילד?

בקרוב יתקיימו חמש ההופעות של אייל גולן באצטדיון בלומפילד, לאחר שנמכרו במהרה כ-150 אלף כרטיסים. אז אם במקרה תהיתם כיצד יראה המופע, שיכלול במה מיוחדת שנבנתה במשך עשרה ימים, הכתבה הזו היא לגמרי עבורכם. המשיכו לקרוא
מערכת ice | 
איל גולן בקיסריה (צילום גירץ הפקות)
בחודש מרץ אייל גולן הכריז על פתיחת מופעי ענק בבלומפילד, שיתחילו כבר ביום חמישי הקרוב (ה-13 ביוני). הזמר הצליח לעשות היסטוריה אחרי שנמכרו כ-150 אלף כרטיסים בפרק זמן קצר למדי, על כך הוא גם זכה לחיקוי בארץ נהדרת אל מול התחרות (המדומיינת) מול נועה קירל בנוגע לשיא מכירת הכרטיסים. כעת, מתפרסמים פרטים חדשים טכניים בנוגע למופע.
כפי שפורסם במאקו, הבמה עליה יופיע גולן תהיה אחת הגדולות עליהן הופיעו בישראל, ובנייתה נמשכה לא פחות מ-10 ימים. רוחבה הוא יותר מ-100 מטר וגובהה כ-25 מטר, ולצידה מסכי ענק, מאות פנסי תאורה חכמים, תותחי אש ולייזרים. כמו כן, במופע שצפוי להימשך שעתיים יופיעו יותר ממאה נגנים.
נזכיר כי רק לאחרונה שמו של גולן עלה לאחר הדיווחים בתקשורת על הפרידה בינו לבין בת זוגו, דניאל גרינברג. על פי מקורבים, השניים החליטו להפריד כוחות אך להישאר חברים טובים. הפרידה התרחשה זמן קצר לאחר שגרינברג כתבה בחשבון האינסטגרם שלה (לאחר שנשאלה על הזוגיות שלה): "איזה זוג לא מתווכח? איזה זוג לא עובר משברים?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה