רכב

דרמה ברכבת ישראל: זה מה שקרה לתיק שאבד עם 5,000 שקל

בזכות שיתוף פעולה מהיר של צוותי רכבת ישראל, הספיקו הנוסעים ניסים ורויטל בן אור מנתניה להגיע להפלגה שיצאה מחיפה לאחר ששכחו ברכבת תיק עם כ-5,000 שקלים, מסמכים אישיים ודרכונים; "מנהל המשמרת בתחנה ממש נלחם כדי להשיב לי את האבדה, תודה על שירות הרבה מעבר למצופה"
מערכת ice | 
סגירת קווים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
ביום חמישי נסעו הזוג ניסים ורויטל בן אור, תושבי נתניה, ברכבת מעיר מגורם לחיפה בדרכם אל הפלגה משפחתית לה ציפו זמן רב. כשירדו בתחנת חיפה מרכז השמונה שמו לב שהתיק של ניסים ובו כ-5,000 שקלים, כרטיסי אשראי ודרכונים נותרו ברכבת, כאשר ההפלגה יוצאת לדרך בעוד כמספר שעות.
מיד פנו למנהל המשמרת בתחנה מאיר אברג'ל, שיצר קשר עם פקח הרכבת שמצא במהירות את האבדה היקרה. לאחר מכן העביר את האבדה באמצעות מנהל התחנה בק.מוצקין אל הפקח שנסע בכיוון הנגדי אל חיפה מרכז השמונה. בשעה 10:30 הגיעה האבדה היקרה בחזרה אל נסים ואשתו, שנשמו לרווחה והספיקו להגיע בזמן לשעת העלייה להפלגה.

ניסים בן אור, הנוסע שאבדתו נמצאה: "ירדתי מהרכבת ופתאם שמתי לב שהתיק לא עליי. פניתי ישר לצוות התחנה שהחל מיד בחיפושים. אני רוצה להודות למאיר אברג'ל שסייע לנו ברוחב לב ודאג להרגיע אותנו. מה שחשוב באמת זה לא הכסף, אלא ההרגשה הטובה שמאיר נתן לנו וטיפל בנו כאילו אנחנו בני משפחה, הוא ממש נלחם כדי להשיב לי את האבדה, זה שירות הרבה מעבר למצופה. בזכותו הספקנו להגיע להפלגה בזמן עם כל הציוד".
רויטל בן אור, אשתו של נסים מוסיפה: "הלב שלי החסיר פעימה באותו הרגע שבעלי הבין שהתיק שלו נשאר על רכבת. חשבתי שאני אצטרך בעצמי ללכת לחפש את התיק ושנפסיד את שעת עלייה להפלגה שחיכינו לה כ"כ הרבה זמן. תוך חמש דקות מאיר כבר אמר לנו שהתיק נמצא ושהוא בדרך אלינו עם הפקח. מאד הופתעתי מהמהירות שבה מאיר טיפל בנו והרגיע אותנו, יש לכם פה נכס, אני ממש מודה לכם, זה לגמרי לא מובן מאליו."
ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבדות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים,  ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ובתל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה