רכב

גיאו מוביליטי במהלך ענק: ההסכם שעליו חתמה עם מותג הרכב הסיני

חברת "גיאו מוביליטו" חתמה על הסכם חדש עם Farizon, מותג המסחריות החשמליות המוביל כיום בסין. במסגרת ההסכם בין השתיים, יובאו לישראל רכבים מסחריים חשמליים, לקראת סוף שנת 2024. בנוסף, גיאו מוביליטי מודיעה כי היא תחל ביבוא משאית חשמלית מתקדמת במשקל 8 טון

מערכת ice | 
רכבי GEELY (צילום GEELY)
גיאו מוביליטי, יבואנית הדגם החשמלי הנמכר והמצליח Geometry C, הכריזה היום (חמישי) חתמה עם Farizon  - מותג המסחריות של קונצרן  Geely Holding על הסכם במסגרתו ייובאו לישראל רכבים מסחריים חשמליים, לקראת סוף 2024.
במסגרת ההסכם בין השתיים, יבואנית הדגם החשמלי תייבא בשלב הראשון וואנים חשמליים מתקדמים מדגם ה-Super Van המבוסס על פלטפורמת Geely GXA-M, מצויד בטכנולוגיית Drive-by-Wire אשר מגיע בשלל גדלים,  תצורות, משקלים וטווחי נסיעה.
לצד זאת, חברת "גיאו מוביליטי" תחל את תהליך יבוא משאית חשמלית קלה מתקדמת שמשקלה אינו עולה על 8 טון. אותה משאית מספקת צרכי לוגיסטיקה שונים ומעניקה שילוב של טווח נסיעה ארוך, זמן טעינה מהיר, עיצוב מודרני, טכנולוגיות מתקדמות וידידותיות לסביבה.
בזכות זאת, הופכת גיאו-מוביליטי לבית עבור מותגי קונצרן Geely Holding Group הכולל את מותג רכבי המיינסטרים  Auto Geely, מותג רכבי הפרימיום-טק – Zeekr ומותג מסחריות חשמליות – Farizon.
כזכור, קבוצת Geely פרסמה לאחרונה את דו"ח הקיימות לשנת 2023. במסגרת הדו"ח, החברה הודיעה על Geely על התקדמות משמעותית בדרך למימוש חזון הקיימות שלה של "שלוש אפסים"- אפס פליטות פחמן, אפס נטל אקולוגי ואפס תאונות דרכים, עם יעד ברור להגיע לניטרליות פחמנית מלאה בשרשרת הערך עד שנת 2045.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה