רכב

מהפכה בשוק הרכבים החשמליים: ההסכם שחתמה החברה הישראלית עם UPS

חברת אלקטריאון חתמה על הסכם מול חברת הלוגיסטיקה המובילה בעולם UPS, להקמתו של פרויקט במסגרתו תותקן מערכת הטעינה האלחוטית של החברה במחסן הלוגיסטי של ענקית המשלוחים בדטרויט שבארצות הברית
מערכת ice | 
רכבים חשמליים (צילום unsplash)
חברת אלקטריאון הישראלית הודיעה היום (רביעי) כי היא חתמה על הסכם מול חברת הלוגיסטיקה המובילה בעולם UPS, להקמתו של פרויקט במסגרתו תותקן מערכת הטעינה האלחוטית של החברה במחסן הלוגיסטי של UPS שבדטרויט, מישיגן, ארצות הברית.
הפרויקט יעשה בשיתוף פעולה עם יצרנית הרכב החשמלי המסחרי XOS Trucks ("XOS"), המספקת רכבים מסחריים ל-UPS, ומטרותיו הן להדגים את ביצועי המערכת ואת היתרונות התפעוליים הטמונים בשימוש בטכנולוגיית הטעינה האלחוטית של החברה, בשני היישומים שלה, הדינאמי והסטטי, בין היתר עבור חברות בעלות ציי רכב גדולים עם שטח תפעולי צפוף. 
כך, במסגרת הפרויקט, צפויות להיות מוקמות עמדות טעינה אלחוטיות סטטיות במחסן הלוגיסטי של UPS, בהם ייטענו רכבי XOS תוך כדי שגרת היום התפעולית שלהם, וגם במהלך הלילה. רכבים אלה, אשר יישאו את מערכת הטעינה האלחוטית של החברה, יוכלו גם להיטען במהלך היום בכביש החשמלי הדינאמי שהוקם בשנת 2023 בדטרויט – הוא הכביש החשמלי הראשון בארצות הברית – כחלק מהפרויקט של החברה עם משרד התחבורה של מישיגן MDOT 
הפרויקט מדגים את הסינרגטיות הנובעת משילובם של שחקנים מרכזיים בשוק – UPS כענקית לוגיסטיקה המחזיקה צי רכבים עצום; XOS המייצרת רכבים מסחריים המשרתים את השוק הלוגיסטי; מדינת מישיגן אשר מובילה את שוק הרכב בארצות הברית ואשר תומכת בטכנולוגית הטעינה האלחוטית בכך שהיא מעמידה את הכביש החשמלי הציבורי לטובת חברות שילוח – מתוך שאיפה לתת ערך לכל השחקנים המעורבים ולבסס מודל עסקי שיוכל בעתיד לשרת מספר גבוה של משתמשים. 
הפרויקט, שמהווה ביטוי למודל העסקי שמציעה החברה לציים תפעוליים, צפוי להיות מוקם במהלך הרבעון האחרון לשנת 2024, ולפעול במשך 12 חודשים, וימומן על ידי שני גורמים – משרד מישיגן לניידות וחשמול עתידית (OFME), ומישיגן סנטרל (Michigan Central), מרכז לחדשנות בעולם הניידות ללא מטרות רווח.
במסגרת ההסכם עם הגורמים המממנים, גורמים אלה יעמידו ביחד מימון של כ-350 אלף דולר אמריקאי לטובת הפרויקט ואשר צפוי לכלול התקנה של עד 3 עמדות טעינה אלחוטית במחסני UPS, אינטגרציה עם 2 רכבי XOS ושירותי תפעול ותחזוקה לפרויקט.
החברה הודיעה כי התקשרה במהלך השבועות האחרונים בהסכמים נפרדים עם השותפים לעיל, לצורך גיבוש הפרויקט, כאשר ההסכם עם UPS הוא ההסכם הראשי, אשר קובע ומגדיר את אופיו ומהותו של הפרויקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה