רכב

נהג מכונית טסלה דור 3 התנגש בקנגורו: זוהי המערכת שעלתה לו ביוקר

בעל הרכב פרסם את תוצאות התאונה ברשת החברתית. לדבריו, כדי למנוע נזק, קפץ חלקו הקדמי של האוטו. תיקון הנזק - כ-500 דולר אוסטרליים. זוהי לא הפעם הראשונה שבה נהגים אוסטרליים מתלוננים על החיה הקופצנית
מערכת ice | 
רכב טסלה (צילום unsplash)
נהג מכונית טסלה באוסטרליה שיתף בתאונה שעבר ועלתה לו 500 דולר אוסטרליים. הנהג נסע בכביש צדדי כאשר קנגורו התפרץ לכביש. למרבה המזל הקנגורו הצליח לברוח מהתאונה ללא פגע. הנהג העלה תיעוד של התאונה ואת התוצאות שלה בקבוצת פייסבוק של נהגי טסלה בה הזהיר מפני פיצ'ר הבטיחות שפעל במהלך האירוע והוביל לתג המחיר הגבוה של התיקון. 
במכוניות טסלה מותקנת מערכת שאמורה לסייע במקרים של התנגשות בבני אדם. במקרה הזה, על-פי דיווח באתר yahoo news המערכת זיהתה בטעות את הקנגורו כבן אדם. המערכת, הנקראת Active hood, מקפיצה את החלק הקדמי של הרכב כדי להגן על הנפגע. המערכת פועלת רק כאשר המכונית נוסעת בין מהירות של 30 עד 52 קמ"ש.
הנהג כתב כי הוא מאמין שהמערכת אכן גרמה להתנגשות להיות חמורה פחות. למרות זאת, הוא התלונן כי הוא היה צריך לנהוג כאשר מכסה "המנוע" שלו פתוח עד שיכל ללכת למוסך. במוסך, לדבריו, מסרו לו כי עלות התיקון עומדת על 500 דולר אוסטרליים. התיקון כולל, על-פי מומחים בתחום, החלפה של מספר חלקים פנימיים ברכב.
זוהי לא הפעם הראשונה בה נהגי טסלה מתלוננים על תקלות באמצעי הבטיחות, ואפילו לא הפעם הראשונה בה נהגי טסלה אוסטרליים מתלוננים על צרות עם החייה הקופצנית. לדברי נהג שפרסם תלונה בקבוצת פייסבוק של נהגי טסלה באוסטרליה, המערכת שאמורה לזהות תנועה בצדי הדרך, אינה מזהה תנועה של קנגורו.
מדובר בתופעה מוזרה, משום שלדבריו המערכת מזהה ללא כל בעיה רוכבי אופניים, הולכי רגל ואפילו כלבים. מקרים שכאלה הם אחת מהתופעות איתן צריכה להתמודד טסלה לפני המעבר לנהיגה אוטומטית מלאה. כעת, מומחים קוראים לנהיגה של טסלה "נהיגה מסייעת" ולא אוטונומית לחלוטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה