רכב

טסלה בבשורה אדירה: איפה תפתח מרכז רכב ראשון בישראל?

טסלה השיקה את המרכז הראשון שלה בישראל: אולם תצוגה לצד מרכז שירות אליו יוכלו להגיע לאחר הרכישה, הכל באותו מקום. זו העיר
מערכת ice | 
מכרז טסלה ישראל (צילום טסלה)
טסלה השיקה את המרכז הראשון שלה בישראל. ענקית הרכב מכריזה על פתיחת מיקום חדש בישראל, הממוקם בנתניה. מרכזי טסלה מטרתם לספק חווית לקוח מלאה: החל מאולם תצוגה, בו לקוחות יוכלו להתרשם מהמכוניות, לבצע נסיעות מבחן ולקבל מידע מצוות היועצים של טסלה, וכלה במרכז שירות אליו יוכלו להגיע לאחר הרכישה, הכל באותו מקום.
מרכז טסלה החדש, ברחוב הקדר 39, נתניה, ישראל שיהיה פתוח בימים ראשון עד חמישי ב-10:00-17:00 מחזק את הנוכחות של החברה בישראל, לצד חנות טסלה הממוקמת בסינמה סיטי ראשון לציון. צוות היועצים של טסלה יאפשר ללקוחות להכיר מקרוב את הדגמים שלנו, כגון דגם Y, רכב הפנאי שטח אשר ב-2023 הוכר כרכב הנמכר בעולם  או דגם 3 החדש ששודרג לאחרונה.

המבקרים יוכלו גם לחוות את הרכבים, לשבת מאחורי ההגה וליהנות מכלל היתרונות של טסלה על הכביש דרך נסיעות מבחן. בעוד אולם התצוגה נפתח בסוף פברואר וכבר מקבל את פני הלקוחות, מרכז השירות בנתניה ייפתח בשבועות הקרובים. מרכזי שירות ושירות נייד: עם הרחבת רשת מרכזי השירות של טסלה, חוויית הלקוח בבעלות טסלה הופכת טובה עוד יותר. רכבי טסלה דורשים פחות תחזוקה מרכבים אחרים וכבר לפני מספר שנים בוטלה הדרישה לטיפולים תקופתיים: בטסלה אין טיפול שנתי.
רשת מרכזי השירות של טסלה כוללת שירות פיזי, ויראטואלי וצוות של טכנאים ניידים אשר יכולים לטפל במגוון תקלות רחב בבית הלקוח, במשרד או בכל מקום אחר. צי ניידות השירות שלנו ממשיך לצמוח באירופה ובישראל, כמו גם רשת מרכזי השירות שלנו. כיום לטסלה מרכזי שירות בפתח תקווה, כרמיאל ובקרוב בנתניה.
התרחבות בישראל
הצמיחה והביסוס של טסלה בישראל לא באה לידי ביטוי רק באולמות תצוגה ומרכזי שירות, אנו מרחיבים כל העת גם את רשת הסופרצ'ארג'רים  שלנו. לפני שנתיים היו בישראל רק 6 מיקומים לכ-30 עמדות טעינה מהירה; היום, יש לטסלה 22 מיקומים כאשר התחנה ה23 תפתח בשבוע הבא  בכרמיאל ובזאת יהיו זמינות כ200 עמדות טעינה מהירה ברחבי הארץ.
רק לאחרונה השיקה טסלה את עמדת הטעינה ה-55,000 שלה ברחבי העולם. רשת הסופרצארג'רים של טסלה היא רשת המטענים המהירים הגדולה בעולם וזו תמשיך לצמוח על מנת לאפשר ללקוחותינו ולרכבים חשמליים נוספים לנסוע מרחקים בראש שקט: למעשה רק ב15 דקות ניתן לטעון עד 280 ק"מ בטסלה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה