שיווק ופרסום

קמפיין חדש לבזק: יוצרי הלהיט תיק קטן בדרך למסכים

צמד הראפרים שעומד מאחורי הלהיט "תיק קטן", יככבו לצד גידי גוב בקמפיין חדש של בזק שמבקש להעביר את המסר שכל אחד מאתנו צריך סיב מוגן בבית
מערכת ice |  3
נס וסטילה עם גידי גוב (צילום מיכה לובטון)
נס & סטילה, צמד הראפרים שכבש את המדינה עם הלהיט "תיק קטן" ומהווים את פריצת השנה במוזיקה הישראלית, יככבו לצד גידי גוב בקמפיין חדש של בזק שיעלה מחר (רביעי).
זהו קמפיין זוגות שני ברצף לבזק, לאחר הקמפיין משותף של אגם בוחבוט ושחר סאול שכיכבו לצד גידי גוב בקמפיין לאינטרנט של בזק. בזק הייתה הראשונה להוביל קמפיינים ושירים עם כוכבי בני נוער בפרסומות, כדוגמת נועה קירל, אגם בוחבוט ועומר אדם. בכך היא פונה לקהל הצעיר.

במרכז הקמפיין החדש של בזק יש תיק קטן, שאנחנו רוצים לשמור עליו במטרה לשמור על הפרטיות שלנו. הקמפיין החדש מבקש להעביר את המסר שכל אחד צריך סיב מוגן בבית, כי לכולנו חשוב להגן על הפרטיות שלנו, להיות מוגנים מפני לינקים חשודים, פריצה לחשבונות אישיים, הגנה כרטיסי האשראי וכדומה. במסגרת הקמפיין מציעה בזק את נתב ה-Bfiber, המאפשר גלישה בטוחה על גבי רשת הסיבים של בזק.
השיר "תיק קטן" התפשט כמו אש בשדה קוצים, צבר למעלה מ-6 מיליון צפיות ביוטיוב הרשמי, מככב במקום הראשון במצעד השבועי של גלגל"צ וכבש את מקומות הראשונים בכל מצעדי הסטרימינג. את השיר כתבו, הלחינו ומבצעים נס וסטילה שגם הפיק מוזיקלית את הסינגל.
נס, או בשמה האמיתי נסיה לוי (20), פרצה בסערה לתודעה הישראלית עם אחד מסרטוני הטיק-טוק הזכירים והעוצמתיים ביותר שנראו כאן. היא ראפרית כותבת ומלחינה עם יכולות תנועתיות מרשימות.
דור סורוקר או בכינויו 'סטילה' הוא ראפר, כותב/מלחין, מפיק מוזיקלי שפרץ לתודעה בשנת 2017 במסגרת שלישית ההיפ הופ 'הלם תרבות' שהכו גלים כבר בסינגלים הראשונים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרסומת גרועעעעעההההה
    איתן 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעצבנת ומציקה
    סגור
  • 2.
    סופסוף סטילה מקבל את הפרסום המגיע לו!
    היידה סטילהההההההההה 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סופסוף אנשים שלא נמצאים עמוק בסצנת הראפ הישראלית יודעים מי זה סטילה! רק חבל שהפריצה הזו לא קרתה עם הלם תרבות
    סגור
  • 1.
    אין על תיק קטן!!!
    מעריצה שרופה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לצמד הראפרים הבלתי מעורער!!! אמן שתצליחו תמיד??
    סגור