שיווק ופרסום

איתי לוי ומארינה מקסימיליאן במהלך בינלאומי: שיתוף הפעולה נחשף

מארינה מקסימיליאן ואיתי לוי נבחרו לקחת חלק בקמפיין הבינלאומי של Chivas Regal ביחד עם ענבל ביבי, אקו, השפים תומר טל ותום לוי ועוד
מערכת ice | 
איתי לוי, מארינה מקסימיליאן, תומר טל, בצילומי שיבאס (צילום שוקה כהן)
בסיום תהליך חשיבה יסודי במותג הוויסקי Chivas Regal בחרו באיתי לוי, מארינה מקסימיליאן, ענבל ביבי, אקו, שף תומר טל, שף תום לוי, אמן הרחוב פילפלד ואמנית הקעקועים שרה קורי לקחת חלק בקמפיין של מותג הוויסקי, תחת האסטרטגיה "It's Your Time To Rise". הקמפיין הוא חלק מפלטפורמת תוכן בינלאומית של המותג המחברת מצליחנים פורצי דרך בתחומים שונים עם הדור הבא של המצליחנים שעומדים לפני הפריצה הגדולה שלהם ותומך ביצירה המשותפת שלהם לאורך השנה.
מותג הוויסקי האיקוני, Chivas Regal, משיק קמפיין שחוגג הצלחות פורצות דרך ותומך בדור הבא של פורצי הדרך במגוון תחומים. הקמפיין, שייקח חלק במדינות רבות ברחבי העולם, מבוסס על פלטפורמת תוכן, במסגרתה תומך המותג, המזוהה עם הצלחה ומצליחנות לאורך שנים, בפורצי דרך שבנו את ההצלחה שלהם במו ידיהם ובדרכם הייחודית ומאפשר לקהל לקבל השראה מסיפור ההצלחה שלהם. כחלק מבניית הקמפיין, ערכו נציגי Chivas Regal בישראל וצוות המותג הבינלאומי תהליך חיפוש ומיון ארוך אחר כוכבים.ות המייצגים.ות הצלחה פורצת דרך במגוון תחומים: מוזיקה, קולינריה, אומנות ועוד.
השמות שנבחרו ללוות את הקמפיין בישראל למשך שנה צומדו לצוותים שמייצגים הצלחות פורצות דרך, כל אחד.ת בתחומו.ה: מארינה מקסימיליאן ו-אקו, איתי לוי וענבל ביבי, השפים תומר טל ותום לוי והאמנים פילפלד ושרה קורי.
במסגרת הקמפיין ישתתפו הכוכבים.ות בשיחות אישיות ובהן יספרו על ההצלחה האישית, יחשפו את הסודות והטיפים שלהם אחד עבור השנייה, ואלו יעלו במגוון פלטפורמות ובהן גם הנכסים הדיגיטליים של הכוכבים.ות כדי לעורר השראה בכל אחד ואחת, שיש דרכים רבות להצלחה.

צילום: שוקה כהן
את הקמפייין ופלטפורמת התוכן של הפרויקט בישראל יובילו סוכנות התוכן C ומשרד הפרסום ליאו ברנט, מקבוצת פובליסיס.
מיה רותם, מנהלת שיווק פרנו ריקרד ישראל: "זו הפעם הראשונה שישראל לוקחת חלק בקמפיין בינלאומי של מותג הוויסקי Chivas Regal ואנחנו מתרגשים מאוד להתחיל לעבוד עם השותפים.ות החדשים.ות שלנו. מדובר כאן במהלך של Cultural Marketing שמהותו לא 'לדחוף' את המותג בכח לצרכן אלא להפוך את המותג לחלק מחייו של הצרכן באופן רצוי דרך עולמות התוכן הרלוונטיים אליו. Cultural Marketing יעיל ביותר מתרחש כאשר מותגים מתאימים באופן אותנטי לתשוקה של קהילה ובכך מצליחים לעורר שיח ולמשוך תשומת לב, זה גם יוצר אמינות, אותנטיות ובסופו של דבר חיבור רגשי ורלוונטיות למותג. הקמפיין החדש עוסק בהצלחה פורצת דרך ומקדם את הדור הבא של המצליחנים וזוהי הזדמנות נהדרת להתגאות ביצירה החדשנית, המקורית וחסרת הפשרות שצומחת בישראל וחוצה תחומים: מוזיקה, קולינריה ואומנות".

צילום: שוקה כהן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה