שיווק ופרסום

באבלס במהלך ענק: שני מותגים חדשים של בגדי נשים בישראל

חברת באבלס,  חתמה עם חברת ״ריימל״ על הסכם זיכיון עיצוב, ייצור, ייבוא, שיווק והפצה של ביגוד, הנעלה, תיקים ואקססוריז בסגמנט הנשים של המותגים "Roberto Vino", ו-"W-jeans
מערכת ice |  1
יודי לזר (צילום הדס טייטכל)
חברת באבלס, המוכרת כיבואנית המובילה של מותגי פרימיום לילדים ובעלת פלטפורמה טכנולוגית למכירה ב-E-commerce לכלל הקהלים, מודיעה היום (חמישי) כי חתמה עם חברת ״ריימל״ על הסכם זיכיון עיצוב, ייצור, ייבוא, שיווק והפצה של ביגוד, הנעלה, תיקים ואקססוריז בסגמנט הנשים של המותגים "Roberto Vino", ו-"W-jeans".
במסגרת ההסכם, באבלס תהיה המשווקת והמפיצה הבלעדית בישראל של מותגים אלו לשוק הנשים אשר מוכרים כיום בישראל בסגמנט הגברים בכ-100 מיליון שקל בשנה. נוסף על כך, מרכז פיתוח המוצר של באבלס יפתח קולקציות בעבור המותגים העולמיים עבורם תקבל באבלס תגמול מכל מכירותיהם בעולם. את העסקה ליווה עו״ד רון סולמה ממשרד עורכי הדין שבולת. 
באבלס, שהונפקה בשנת 2022 בבורסה בתל אביב, הינה היבואנית המובילה בישראל של מותגי פרימיום בין היתר עם התמחות בילדים. החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרמיום לילדים וכן למבוגרים. במסגרת פעילות הילדים, באבלס הינה יבואנית רשמית של מותגים כגון: HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland, וכן בעלת רשת של 18 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות.
נוסף לפעילותה הקמעונאית והסיטונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, לבאבלס מגזר פעילות נוסף תחת השם "Brand New Commerce" ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרמיום במגוון תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג. בחודשים האחרונים השיקה החברה את אתר האינטרנט A – List,  אתר אינטרנט שמאגד לתוכו את כל המלאי של באבלס ושותפיה ומוכר את כל המלאי תוך שימוש בפתרונות טכנולוגים ייחודים.
״היכולות הטכנולוגיות שלנו ב-E-Commerce וכן היכולות של מרכז פיתוח ועיצוב המוצר הוכיחו את עצמן בפעילויות הקיימות בשותפויות וכן בסגמנט הילדים", אמר מנכ״ל באבלס, יודי לזר. "אנחנו מודים לריימל על האמון שנתנה בנו. ושמחים על הרחבת הפעילות גם לסגמנט הנשים", הוסיף לזר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יודי איש יקר, הצלחה בכל מעשי ידייך (ל"ת)
    מרטינה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור