שיווק ופרסום

המחווה המרגשת של איש הלגו לילד הסובל מלוקמיה

כשמאור כהן, איש הלגו של עמותת "עזר מציון", ראה את הפוסט שכתבה אמא של רפאל יותם בן ה-9.5, הוא הפתיע אותו בניו יורק - "אם היית קרוב, זה היה ממש משמח את רפאל אם היה פוגש אותך"
מערכת ice |  1
איש הלגו (צילום עזר מציון)
רפאל יותם, בן 9.5, נלחם בלוקמיה כבר מגיל שנתיים וחצי. במהלך השנים מלווה אותו איש הלגו של עמותת עזר מציון, מאור כהן שמגיע לשמח עם ערכות לגו, מעודד ומעלה חיוך. לפני כמה ימים מאור נחשף לפוסט שהעלתה רוית, אימו של רפאל, שראה שהוא שוב מאושפז לטיפולים- ורצה להגיע עם ערכת לגו לבית החולים שניידר.
בשיחה עם האם הבין כהן שרפאל נמצא הרחק מגבולות הארץ- והוא מאושפז כעת בבית חולים בניו יורק לטיפולים. בשיחה, האם רוית אמרה למאור שחבל שהוא לא יכול היה עכשיו להגיע לרפאל כי הדבר היה משמח ומרגש אותו באופן מיוחד- "אם היית קרוב – זה היה ממש משמח את רפאל אם היה פוגש אותך."
לאחר השיחה, מאור חש כי אינו יכול להשאיר כך את הילד- מאור פנה לחבריו הקרובים ויחד עם עמותת עזר מציון שנרתמה באופן מיידי, גויס הכסף. מאור הרים טלפון לרוית, אמר לו שהוא מגיע, אבל שלא תספר על כך לרפאל. תוך כמה שעות מאור כבר עלה על מטוס, וב-7 בבוקר (פחות מ-24 שעות לאחר השיחה עם האם) הוא נחת בניו יורק.
"ההתרגשות הייתה מיוחדת. לא האמנתי שמאור יחליט פתאום להגיע- זה היה מדהים. קשה לתאר את התחושות ואת ההשפעה של הביקור על רפאל. ממש החזיר לו את החיוך לפנים", אומרת רוית. רפאל אמר: "לא הבנתי מה קורה ופתאום מאור נכנס. לא חשבתי לרגע שהוא יופיע בניו יורק. זאת ההפתעה הכי משמחת שהייתה לי בחיים".
כשמאור הגיע לניו יורק הוא הבין שבבית החולים מאושפזים עוד 5 ילדים שהוא מלווה לאורך השנים. " פשוט נסעתי לחנות לגו וקניתי לכולם ערכות לגו מיוחדות. לפגוש 6 ילדים ישראלים מעבר לים ולהעלות להם חיוך על הפנים- זה עולם ומלואו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צדיק
    נירה ממגדלים 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש כשמו: מביא אור
    סגור