שיווק ופרסום

יקב רמת הגולן במהלך מרגש: המחווה למודי בר-און ז"ל

יקב רמת הגולן יערוך ערב מחווה מרגש במיוחד לזכרו של שדר הספורט האגדי, מודי-בר און ז"ל, עם אירוע מרגש לכבוד חצי גמר ליגת האלופות 
מערכת ice |  2
מודי בר און (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
עולם עיתונות הספורט איבד לפני שנה אגדת עיתונות ספורט אמיתית בדמותו של מודי בר-און ז"ל. מודי סיקר אירועים מתוקשרים רבים במהלך הקריירה שלו, בהם משחקי ליגת האלופות אשר היו מזוהים איתו כל כך.
כמחווה לזכרו, יקב רמת גולן יערוך ביום שלישי הקרוב (16.5.2023) אירוע במסגרתו ישודר משחק חצי הגמר בין שניים ממועדוני הכדורגל המובילים באירופה - אינטר ומילאן. את המשחק יפרשנו מהשטח שניים משדרני הספורט האהובים בישראל, הראל סלוצקי ועופר דומינגז. 
הראל סלוצקי, שדר הספורט, הביע את התרגשותו לקראת האירוע המתקרב וציין: "לכבוד הוא לי להיות חלק מהאירוע המיוחד הזה, בו נוכל להתכנס ולחגוג את מורשתו של מודי. מודי היה חלוץ אמיתי בעולם עיתונות הספורט, והתובנות והתשוקה שלו יחסרו מאוד".
את פרשנות המשחק כאמור, יחלוק עם סלוצקי, חברו לכס השידור דומינגז, שהוסיף: "מודי היה מקורי אמיתי, והאהבה שלו למשחק הייתה מדבקת. אני נרגש להיות חלק מהאירוע הזה, שבו נוכל להתכנס כקהילה ולכבד את זכרו".
לזכרו של מודי בר-און, אדם שאהבתו לכדורגל השתוותה רק לאהבתו למוזיקה ולשירה העברית, נוסדה להקת מודי בלוז שהוקמה כדי לחגוג את החיים והתשוקות של מודי. במהלך ההפסקה הם יעלו לבמה כדי לבצע לזכרו מחווה מוזיקלית מיוחדת. 
לדברי אסף בן-דב, מנכ"ל יקב רמת גולן ומנכ"ל מכבי חיפה בעבר: "אנו נרגשים לארח את האירוע הזה לזכרו של מודי בר-און ז"ל, אגדה אמיתית בעולם עיתונות הספורט. אנו מקווים שהאוהדים יגיעו לחגוג עמנו את מורשתו, ייהנו מיין נהדר וכדורגל פנטסטי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמחה ועצב מהולים ביין
    אהר'לה אריק סדן 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הכבוד . בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    גם אני , כמו היקב, שמח שעוכר ישראל זה מת. ברוך שפטרו (ל"ת)
    אריק 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור