שיווק ופרסום

גם דורון מדלי משקיע בקרמבולה: מזרחי טפחות בקמפיין חדש

הקמפיין בכיכובו של הפזמונאי מתכתב עם האקטואליה, שמתאפיינת בימים אלה בחוסר יציבות בשווקים, באי וודאות, באינפלציה גבוהה ובלבול של הציבור היכן נכון להשקיע את כספו בתקופה זו
מערכת ice |  1
דורון מדלי (צילום איל נבו)
בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בתחום הפיקדונות, והפעם לצידו של פרזנטור הבנק דביר בנדק, יככב המלחין והיוצר דורון מדלי. הקמפיין מתכתב עם האקטואליה, שמתאפיינת  בימים אלה בחוסר יציבות בשווקים, באי וודאות, באינפלציה גבוהה ובלבול של הציבור היכן נכון להשקיע את כספו בתקופה זו.
במהלך טיסה לליברפול, המארחת את תחרות האירוויזיון המתקרבת, דורון מדלי, אחד מיוצרי השיר 'יוניקורן' המייצג את ישראל בתחרות, מתוודה בפני דביר כי הוא טרוד מהאינפלציה שעולה והכסף שנשחק. דביר מקשיב ומזדהה עם מדלי, ולפתע מגיחה סוזי ומפנה את תשומת ליבו של מדלי לפיקדון קרמבולה, שמשקיע בשני מסלולים בו זמנית - ריבית קבועה מובטחת והצמדה למדד המחירים לצרכן ובתום התקופה בוחר ללקוח את המסלול עם הרווח הגבוה בין שניהם. 
פיקדון קרמבולה של מזרחי טפחות הינו פתרון ייחודי במערכת הבנקאית, שכן מי שמפקיד כסף בקרמבולה לא צריך לבחור מראש בין הריבית הקבועה המוצעת לו במעמד ההפקדה לבין הצמדה למדד, אלא פשוט ממתין לסוף התקופה ואז נהנה מהמסלול הרווחי מבין שניהם. נוסף לנזילות מלאה של הכסף החל מחודש לאחר ההפקדה (בהצמדה למדד בלבד).
תרי ישכיל, סמנכ"לית חטיבת השיווק והפרסום בבנק מזרחי טפחות: "היום יותר מתמיד קיימת חשיבות רבה במתן פתרונות אטרקטיביים ומתאימים לתקופה. אנו, במזרחי טפחות פועלים כל העת לחדש ולייצר פתרונות מצוינים, גם בתקופות של אי וודאות".
הקמפיין - שהיקפו נאמד בכ-4 מיליון שקל - בהפקתו של משרד הפרסום של הבנק, ראובני-פרידן יעלה החל מ-26.04.2023 (מוצאי יום העצמאות) בטלוויזיה, בשילוט, ברדיו ובדיגיטל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם הסכם קיבוצי?
    מומחה 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנה ו-5 חודשים שאין הסכם קיבוצי בבנק, מה יהיה?
    סגור