שיווק ופרסום
בנק לאומי שורף 300,000 שקל: למה נועה קירל תרוויח?
זכויות השימוש בלהיט 'טרילילי טרללה' שמשמש בפרסומת החדשה בכיכובה של מרגול, שיצא ביוני 2021, הספיק לצבור למעלה מ-28 מיליון צפיות ביוטיוב ונכתב על ידי אילן פלד, רון ביטון, ניצן קייקוב ונועה קירל, הבנק רכש את הזכויות בלמעלה מ-300 אלף שקל
בנק לאומי הודיע היום על קמפיין חדש בכיכובה של מרגלית צנעני, "מרגול", לצידו של הפרזנטור של הבנק - גל תורן. הקמפיין, שמציג את השירות של לאומי ואת השקת השירות החדש של הבנק, "בנקאי ב-ZOOM", יעלה הערב (ראשון) בטלוויזיה.
במסגרת הקמפיין שאמון עליו משרד הפרסום "מקאן", מרגול ותורן מציגים את מוצר החדש "בנקאי ב-ZOOM" – ומבצעים את השיר "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, בגרסה מותאמת למסרי הקמפיין. על פי מאקו, עבור הזכויות בשימוש בלהיט שיצא ביוני 2021 והספיק לצבור למעלה מ-28 מיליון צפיות ביוטיוב ונכתב על ידי אילן פלד, רון ביטון, ניצן קייקוב ונועה קירל, שילם הבנק יותר מ-300 אלף שקלים.
מרגול ותורן בקמפיין החדש (צילום גבע טלמור)
"בנקאי ב-ZOOM" המושק בימים אלו עבור לקוחות לאומי מאפשר ללקוחות הבנק שיבחרו בכך, לקבל שירותים מקצה לקצה באמצעות פגישת ZOOM, עבור פעולות שעד כה כדי לקבלן היה הכרח להגיע לסניף. השירות יקל על אוכלוסיות המתקשות כיום להגיע לפגישה פיזית בסניף.
עוד ב-
מיטל שירן הראל סמנכ"לית השיווק בלאומי: "אנחנו נרגשים לעלות עם קמפיין חדש שממשיך את מהפכת השירות של לאומי, יחד עם השקת שירות ראשון מסוגו במערכת הבנקאית בישראל: בנקאי בזום. ה"סוף לטירלולים" הוא כבר לא סיסמה, מהיום, הכי נוח, זה שהבנקאי מגיע עד ללקוחות מבלי לבזבז את זמנם או להטריח אותם בהגעה לסניף. מעתה, לקוחות יוכלו בלחיצת כפתור לפגוש בנקאי ולבצע מגוון פעולות מרחוק - תוך יום אחד. גאים להמשיך ולהיות הבנק עם השירות הכי נוח בישראל, עם מגוון שירותים וכלים המותאמים לכל אחד ואחת על פי צרכיהם״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה