שיווק ופרסום

מיכל אנסקי מגיעה אליכם הביתה: זה השירות החדש של יאנגו דלי

לאחר תקופה של פיתוח, בשבוע שעבר שרי ומיכל אנסקי השיקו את השירות החדש של יאנגו דלי שמביא את החמין המפורסם של שרי אנסקי היישר לבית שלכם, חם וטרי. אלו הכוכבים שהגיעו לחגוג עם משפחת אנסקי
מערכת ice |  1
מיכל ושרי אנסקי (צילום דניאל אסולין / סטודיו 4040)
השירות החדשני של יאנגו דלי הולך וגדל והפעם עם שיתוף פעולה חדש עם שרי ומיכל אנסקי. ביום חמישי האחרון צמד הבת ואם הגיעו למוזיאון "אנו" באוניברסיטת תל אביב, שם השיקו עם יאנגו דלי את הטכנולוגיה החדשנית שתאפשר משלוח של החמין של שרי אנסקי ישר אליכם.
לאירוע ההשקה החגיגי (שכלל גם טעימות מהחמין המפורסם) הגיעה מיטב הביצה, ובה רובי ריבלין עם בת זוגו החדשה, בל אדם, אדווה דדון, השף ישראל אהרוני, גיא פינס, אדיר מזרחי, מוטי רייף, אורנה בנאי, אריאלה ורטהיימר ורבים נוספים.
לאחרונה אנסקי נחשפה בגבורה רבה על המאבק שלה להחלים משיתוק הפנים שחוותה לפני מספר שנים. בפוסט חושפני ברשתות כתבה: "זו מיכל אנסקי? מה היא עושה לעצמה בפנים? ניקוז למפתי? היא מה זה כל התנועות והמריחות האלה? ואפילו לא שמה שמן או סרום לפני? אני מניחה שלכל אחת מאיתנו יש את שיגרת הערב שלה, יש נשים שמורחות חומצות בחורף לפני הסרום ויש כאלה ששמות קרם לילה, יש פייס יוגה ויש מכשיר אינפרה למיצוק העור האישה הזו, שאתם רואים כאן מנהלת כאן שגרה קצת אחרת, והאישה הזו היא אני".
אנסקי חשפה כי זמן מה היא מתרגלת שגרת ערב מיוחדת שאמורה לעזור לה להתמודד עם ההשלכות. עם זאת, היא מודה כי גם עברה טיפולי בוטוקס רפואי וטיפולים פיזיותרפיים נוספים שעזרו לה להחזיר את המוטוריקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיותרת לחלוטין
    רוני 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכל אנסקי- יזמית כושלת שכל הזמן מנסה להמציא את עצמה ואין חה מה חהציע. כולה רוח וצילצולים, חפה מכל כישרון וחולת תצומי.
    סגור