שיווק ופרסום

תקציבים חדשים לארלו דיגיטל: חברת תוספי התזונה אלטמן ופיצה האט

ארלו תטפל בנתחים הדיגיטליים של התקציבים, יחד עם משרדי האופליין מנצ' (אלטמן) וליאו ברנט (פיצה האט) ותנהל מגוון עולמות דיגיטל – פרפורמנס, קריאיטיב, תוכן וסושיאל

מערכת ice |  1
יניב פרטוש משנה למנכ"ל ארלו (צילום עדן שוחט)
ארלו דיגיטל, חברת הדיגיטל מקבוצת ראובני פרידן שהוקמה לפני שנתיים, ממשיכה במגמת הצמיחה, גם באמצעות גיוס לקוחות שמנהלים את תקציבי האופליין שלהם במשרדי פרסום אחרים. ארלו מנוהלת על ידי הפרסומאי הוותיק ניב חורש (המשמש גם כמנכ"ל משותף בראובני פרידן) ויניב פרטוש – מבכירי אנשי המדיה הדיגיטלית בישראל.
יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו, מסר: "אני שמח על כך שהצעת הערך של ארלו דיגיטל – המבוססת על סינרגיה מלאה בין אסטרטגיה, קריאטיב, מדיה וסושיאל – ממשיכה להביא אלינו לקוחות חדשים. אנחנו מלאי התלהבות מהאתגרים הדיגיטליים והשיווקיים הרבים בתקציבי אלטמן ופיצה האט ובטוחים ששיתוף הפעולה הצמוד עם משרדי האופליין שלהם יביא למותגים האלה תוצאות מעולות!"
עדי וייס, סמנכ"לית שיווק פיצה האט הוסיפה: "אנו שמחים לעבוד עם ארלו מבית ראובני פרידן ומשוכנעים שנוכל להוביל יחד את המשך התפתחותה של פיצה האט בעולמות הדיגיטל".
משרד הפרסום ראובני-פרידן ממשיך בהגדלת הלקוחות, כאשר בחודשים האחרונים גם רשת רולדין וגם מותג התכשיטים פנדורה עברו אליו. רולדין היא רשת הקונדיטוריות הגדולה והמובילה בישראל, המונה 95 סניפים בפריסה ארצית, ותקציב הפרסום שלה מוערך ב-4 מיליון שקל. תקציב הפרסום של פנדורה  שבחר בראובני פרידן ובחברת הדיגיטל ארלו לנהל את תקציב הפרסום שלו, בהיקף של 8 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופים!! (ל"ת)
    שי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור