שיווק ופרסום
גיא גיאור ולירן כוהנר בקמפיין זוגי ב-1.5 מיליון שקל
בקמפיין יככבו הדוגמנית לירן כוהנר ובעלה גיא גיאור והוא צפוי לעלות בפלטפורמות השונות
לירן כוהנר ובעלה גיא גיאור יככבו בקמפיין החורף של רשת:H&O ששם דגש על הרחבת מגוון קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, ובאמצעות כך פניה למגוון רחב יותר של קהלים ולקהלים חדשים.
הקמפיין בכיכובם יעלה בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום קניבל בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים ויכלול בין היתר: סרטונים בטלוויזיה שיעלו בערוצים 12 ו 13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של הזוג.
לצורך צילומי הקמפיין רכשה H&O את זכויות השיר ECHOS של ההרכב לולה מארש- אחד ההרכבים הישראלים המצליחים בעולם.
עוד ב-
לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת O&H: "מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת. זוהי שפה שמבדלת את O&H משאר השוק ומדגישה את העובדה שרשת O&H מציעה תחת קורת גג אחת אופנה לכל המשפחה ואת כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה ביניהם: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און, נאוטיקה, לי , רנגלר, קרטרס, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, רד-בק, רגטה ועוד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.באמת שזה זוועה לצפיה. לאצחוק (ל"ת)אורן 10/2022/23הגב לתגובה זו0 0סגור