שיווק ופרסום

ראובני פרידן מקבל תקציב ענק: יוביל את הפרסום לפנדורה

מתנה לחג למשרד ראובני פרידן שזכה בתקציב הפרסום של מותג התכשיטים פנדורה בהיקף של 8 מיליון שקל בסך הכל
מערכת ice | 
שירי הייסר (צילום דוד לה-שאפל)
פנדורה, מותג התכשיטים הדני המייצר תכשיטים פרסונליים בעבודת יד במחירים נגישים, בחר בראובני פרידן ובחברת הדיגיטל ארלו לנהל את תקציב הפרסום שלו, בהיקף של 8 מיליון שקל. הבחירה נעשתה לאחר תהליך של מספר חודשים, שכלל פגישות וקבלת הצעות ממספר משרדים מובילים.
רשת החנויות פנדורה מונה 21 סניפים בפריסה ארצית ונמצאת בבעלות קבוצת סיטי טיים IL, המפיצה הבלעדית של מותג התכשיטים ומותגים מובילים נוספים. לראובני פרידן וארלו דיגיטל נסיון רב בעולמות הקמעונאות והאופנה – המשרד חתום על בניית מותג האופנה קסטרו והשקת רשת קרולינה למקה בישראל וכיום מפרסם את מותגי קבוצת גולף ואת רשת אופטיקנה.

דנאל אטינגר, Head of marketing  קבוצת סיטי טיים IL: "אני נרגשת לצרף את ראובני פרידן המשרד בו גדלתי כשותף אסטרטגי באתגר שלנו לספר מחדש את הסיפור של המותג פנדורה. בטוחה ומאמינה שביחד נצליח להשיג את המטרה".
 שירי הייסר, משנה למנכ"ל ראובני פרידן, הוסיף: "אנחנו נרגשים מאוד לקבל לידנו מותג-על כמו פנדורה. הצעת הערך של פנדורה מתאימה במיוחד לעידן הנוכחי, שבו כולנו עסוקים במיתוג ובביטוי אישי. אני בטוחה שבזכות הניסיון הרב שלנו בעולמות האופנה והקמעונאות, הערך הדיגיטלי שאנחנו יודעים להעניק והתשוקה להצלחות - נוכל לכבוש יחד עם פנדורה פסגות חדשות!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה