שיווק ופרסום

ראובני פרידן מקבל את תקציב המיליונים של רולדין

משרד הפרסום ראובני פרידן מגדיל את נתח שוק המזון, ולאחר תלמה, ויסוצקי ומחלבות גד, גם תקציב הפרסום של רשת רולדין מצטרף וזאת בעקבות מינויו של מנהל הקרייאטיב הראשי במשרד - צור גולן שטיפל ברולדין בשנים האחרונות
מערכת ice |  1
רולדין (צילום מירי דוידוביץ)
תקציב של רשת רולדין עובר למשרד ראובני פרידן. המהלך מגיע בעקבות מינויו של צור גולן, שטיפל ברולדין בשנים האחרונות, לתפקיד מנהל קריאייטיב ראשי בראובני פרידן - ובכך גם תקציב הפרסום של המותג מצטרף למשרד.
רולדין היא רשת הקונדיטוריות הגדולה והמובילה בישראל, המונה 95 סניפים בפריסה ארצית, ותקציב הפרסום שלה מוערך ב-4 מיליון שקל.
 
בשנים האחרונות רולדין ניכסה לעצמה בעלות על שתי הזדמנויות צריכה מרכזיות בקטגוריה: חנוכה וסופי שבוע. הקמפיינים היצירתיים של רולדין לסופגניות בחנוכה השיגו בולטות ושיח משמעותי, והעלו את מכירות הסופגניות ברשת ובתחום כולו בעשרות אחוזים. הקריאיטיב הייחודי זכה לפרסים בארץ ובחו"ל, שנה אחר שנה.
תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון רבים המטופלים בראובני פרידן ובחברת הדיגיטל שלו ארלו. המשרד פיתח מומחיות בפרסום מותגים קולינריים והוא היחיד בארץ שמינה סמנכ"ל קריאיטיב לתחום המזון – רועי גוטמן. בין המותגים המטופלים במשרד: מחלבות גד, ויסוצקי, טבעול, זיתא, קורנפלקס תלמה, עוף טוב, פטריות מרינה, הדוד משה, גודייבה, מקוויטיס, טחינה בראכה, נייצ'ר ואלי, ועוד רבים.
 
אורית מנבר, סמנכ"ל שיווק רולדין: "אנו שמחים להמשיך את השותפות המוצלחת עם  צור גולן שותפנו משכבר הימים, שהינו חלק מהצלחתה של הרשת, ובטוחים כי האיחוד עם ראובני פרידן יוסיף ויחזק את השותפות. יחד נמשיך בתנופה של רשת רולדין!"
שירי הייסר, משנה למנכ"ל ראובני פרידן: "אנחנו שמחים שזכינו בשני 'מותגים' מתוקים במיוחד –רולדין וצור גולן. אני בטוחה שהשילוב של המוצרים האיכותיים והמותג החזק של רולדין יחד עם הכישרון הענק של צור והניסיון הרב של ראובני פרידן וארלו דיגיטל בעולמות המזון – יביא לתוצאות מגרות במיוחד. בתיאבון!"
 
קמפיין של ראובני פרידן למותג פטריות מרינה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת מטופשת - יפה מאוד אך מטופשת (ל"ת)
    יוני 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור