שיווק ופרסום
שלמור שטרוזמן בקמפיין חדש: אלו המשפיעניות שתשתף איתן פעולה
רשת ביליתי בקמפיין חדש לרגל שבועות עם 11 משפיעניות רשת, כמה הושקע במהלך?
רשת העיצוב ביתילי יוצאת בקמפיין חדש לרגל שבועות בכיכובן של חמש משפיעניות רשת מובילות בעלות של 250 אלף שקלים.
הקמפיין שיוצג בסושיאל, דיגיטל ובאתרים השונים נעשה בשיתוף זר פר יו ולצד מגישת הטלוויזיה והאושייה שלמור שטורזמן, ליבר בלילתי, יובל מיארה, רוני שיינקמן, ליאור אוחיון ועדי אצמי.
רשת ביתילי מציעה ללקוחותיה ליהנות משירות בהתאמה אישית, המאפשר לעצב רהיטים בהתאם לצרכים ולרצונות הלקוח: מהגודל, סוג הבד ועד הגוון המדויק – הכל נבחר על ידי הלקוח הסופי. הקמפיין יציג איך יופיים של הפרחים הטבעיים מהווה השראה לעיצוב רהיט בהתאמה אישית ויחזק את הקשר בין עיצוב לטבע. במסגרת הקמפיין חמש המשפיעניות הגיעו לסניף ביתילי לבוקר חווייתי ויצרו כל אחת מהן לוח השראה המהווה בסיס יצירתי לעיצוב ספה בהתאמה אישית.
רק בתחילת החודש הודיעה קבוצת מולטי ריטייל גרופ, המחזיקה ברשתות ACE ואוטודיפו, כי הושלמה עסקת הרכישה של הרשתות ביתילי, IDdesign ו-Urban, מקבוצת כרמל אחזקות. שווי העסקה הכולל עומד על 100 מיליון שקל. קבוצת מולטי ריטייל גרופ שילמה כ-90 מיליון שקל במועד השלמת העסקה, ותשלום נוסף בסך של כ-10 מיליון שקל, יועבר בעוד כשנה.
עוד ב-
כזכור, בפברואר האחרון הודיעה הרשת שאחרי למעלה מעשור, היא בחרה פרזנטורית חדשה שתוביל את הקמפיינים שלה לשנת 2022 – הדוגמנית ניקולה וורד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה