שיווק ופרסום
מכבי טבעי בצעד גדול: כוכבת הפיג'מות והנציגה לאירוויזיון גויסו
בזמן שהמדינה וקופות החולים מתקשות למצוא פתרון למשבר החמור בתחום בריאות הנפש, ולזמני ההמתנה הארוכים מאוד לקבלת טיפול נפשי, נראה כי לא נותר אלא להשקיע בפרסום ובטאלנטים בתחום. אחרי שבמכבי עשו פרסומות עם אדיר מילר, מכבי טבעי מתחדשת בכוכבת חדשה, והודיעה על הפקה של סדרת פודקאסטים (הסכתים) חדשה בהובלתה של השחקנית המוכרת והפסיכולוגית ימית סול.
בנוסף אומרים במכבי טבעי, כי הפודקאסטים יאפשרו הצצה לעולמות הרפואה המשלימה, וליכולתם של תחומי טיפול שונים כמו ביופידבק, טווינא, דיקור, עיסוי רפואי, ומיינדפולנס, לסייע בהפחתת לחץ וחרדה כמרכיב משלים לטיפול הכולל.
ימית סול שמוכרת בעיקר כשחקנית בסדרת הפיג'מות וכמגישת טלוויזיה, עובדת כיום כפסיכולוגית, ובכל פרק יתלווה אליה מרואיין מהתחום. מטפל מבית מכבי טבעי, לצד ידוענים, אנשי אקדמיה, עיתונאים ועוד. בין השמות המוכרים נמנית עדן אלנה שתשתתף בפרק השישי של הפודקאסט.
ימית סול ועדן אלנה, צילום: מכבי טבעי
עוד ב-
בשבוע שעבר, נחשף ב"הארץ" כי משרד הבריאות גנז חוזר שהורה לחייב את קופ"ח כי "פגישה עם פסיכולוג תינתן עד 14 יום מרגע הפנייה, וכי טיפול פסיכותרפי יינתן לא יאוחר משישה שבועות לאחר הפנייה". הסיבה לכך ככל הנראה, היא להימנע מדרישה של הקופות לקבל תקצוב נוסף לשם כך וכן קושי של משרד הבריאות לפקח על הקופות. זאת כאשר ע"פ דו"ח מבקר המדינה למרות שתקציב הרפורמה בבריאות הנפש בשנת 2018 עמד על 2.3 מיליארד שקל, כ-27% מהמגעים שדווחו על ידי הקופות, לא הובילו לטיפול הלכה למעשה.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה