שיווק ופרסום

קמפיין טלוויזיה לג'ין, יכבוש את האלכוהול בישראל?

קמפיין חדש, וראשון מסוגו בישראל, של מותג הג'ין פרמיום BOMBAY SAPPHIRE בהשקעה של למעלה ממיליון שקל  ונראות בכל ערוצי הטלוויזיה הגדולים
מערכת ice | 
גין מותג פרסומת (צילום מסך)
עם שוק שהולך וגדל מדי שנה, ונתח של כ- 3% מסך כל צריכת האלכוהול בישראל (כמותי IWSR), משקאות הג'ין אמנם הפכו לשם דבר בשנים האחרונות, אבל עד עתה לא קודמו כלל בערוצי הפרסום המרכזיים בארץ. כל זה עומד להשתנות לראשונה עם קמפיין חדש, וראשון מסוגו בישראל, של מותג הג'ין פרמיום BOMBAY SAPPHIRE, בהשקעה של למעלה ממיליון שקל  ונראות בכל ערוצי הטלוויזיה הגדולים.
הפרסומת התדמיתית באורך כ-25 שניות וביים אותה הבמאי בעל השם העולמי - Alan Masferrer, שעבד בעבר עם מותגי פרמיום כגון: BMW ומונקלר.
הקמפיין בשווי מדיה של למעלה ממיליון שקל יעלה לאוויר במהלך החודשים דצמבר וינואר כמהלך 360, יגובה בפרסום טלוויזיה בכל הערוצים המסחריים הגדולים – 12, 13, ערוץ 9 וערוץ הספורט, כמו גם בפלטפורמת דיגיטלית באתרים המובילים – ובפעילות שטח חוויתית. המסר של הקמפיין מעביר לצרכן את חוויית צריכת ג'ין טוניק, תחת הקונספט הפרסומי - Stirred  BOMBAY SAPPHIRE Senses   - מעוררים את החושים, מעוררים את היצירתיות – המסר שמדגיש את האופי המרענן והייחודי של BOMBAY SAPPHIRE, באמצעות אוסף של ייצוגים אמנותיים ודינמיים.
 
על פי הקמפיין: הסרט SENSES STIRRED לוקח את הצופה למסע חושי ויזואלי ויוצא דופן של יצירת ג'ין BOMBAY וטוניק, החל מצליל פיצוח הקרח, דרך חווית ניחוחות בוטניים, אנרגיית התסיסה של המשקה ובסופו של דבר הטעם שעולה על כל דמיון. כל חלק במסע החושי מתואר באמצעות מטאפורה אמנותית מדהימה ומושקעת. מטרת הקמפיין להביא לידי ביטוי את עשרת התבלינים הייחודים לג'ין BOMBAY SAPPHIRE שמתחברים יחד למשקה איכותי המהווה את הבסיס הטוב ביותר ליצירה של כל קוקטייל.
מיה רותם, מנהלת השיווק בישראל מסרה כי "קטגוריית הג'ין מהווה כ 3% מסך צריכת האלכוהול בישראל. ב-5 שנים האחרונות בצמיחה של 20%, כמותית וכספית בהתאמה. שווי כספי של הקטגוריה ב2020 20 מיליון דולר בישראל. במהלך שנת הקורונה 2019 ל- 2020 חל קיטון כמותי של - 14% בקטגוריה כתוצאה מהשפעת הקורונה וסגירת השוק הקר. למרות זאת ובניגוד למגמה, ג'ין BOMBAY SAPPHIRE, חווה צמיחה של כ-15% ומוביל את הקטגוריה. צרכנים המחפשים היום מותגי פרימיום והם אלו שמניעים את הצמיחה בקטגוריה. יש מהפכת פרימיומיזציה בשוק האלכוהול וגם בקטגוריית הג'ין. מותגי ג'ין פרימיום, נמצאים כולם בצמיחה וג'ין Bombay Sapphire בראשם בישראל. מדובר במגמה ארוכת טווח שלא צפויה להסתיים בקרוב, אפילו לנוכח מגיפה עולמית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה