שיווק ופרסום

בהשקעה של מיליונים: איתי לוי הוציא להיט חדש לקמפיין

איתי לוי יצא בשיר חדש שעומד להפוך ללהיט ימי ההולדת הבא של ישראל, כשבקליפ מככבים נבחרת השגרירים של BUYME שמחזיקים יחד לא פחות מחמישה מיליון עוקבים
מערכת ice | 
השגרירים של BUYME (צילום יחצ)
קמפיין חדש של אתר המתנות BUYME בכיכובו של איתי לוי יחד עם נבחרת ה"שגרירים" החדשה של הפלטפורמה יוצא לדרך. בהפקה מושקעת שהוביל משרד הפרסום Peach, יצא שיר חדש בביצועו של הזמר שנקרא, ״יש לי יומולדת״. בצילומי הקליפ לקחו חלק כל חברי הנבחרת של BUYME, כשלוי עצמו הוא אחד מהם. המהלך הוא חלק מפעילות שנתית הכוללת בין השאר אירועים נוספים והושקעו בו מיליוני שקלים.
בקליפ משתתפים נבחרת השגרירים של BUYME בהרכב מלא וביניהם: איתי לוי, מאיה ורטהיימר, ליאל אלי, יובל בן נריה, לירן כוהנר, מעיין אדם, עידו גרינברג, גיא הוכמן וקרן שחם, שסך העוקבים שלהם עומד על לא פחות מחמישה מיליון. את השיר כתבו והלחינו דולב רם, פן חזות ורון ביטון שיצרו שיר חדש ליום הולדת, עם כל האנשים הכי אהובים במדינה על המסך. כולם התכנסו ליום צילום שנערך בוילה מפוארת במרכז הארץ בניסיון לייצר את שיר יום ההולדת הבא של ישראל.
חברת BUYME יזמה את יצירת השיר והקליפ, לאור אחד הערכים המרכזיים של המותג הוא חיבור בין אנשים באמצעות מתנות, חווית, הפצת אושר וקירוב בין אנשים ברגעים הכי שמחים שלהם. כחלק מכך, הקליפ משלב את כל חברי הנבחרת, על מנת לייצר חגיגות יום הולדת שמחות ומשודרגות.
דרור בלומנטל, סמנכ"ל איקומרס, BUYME אמר על המהלך, "אנחנו קמים כל בוקר ועובדים קשה כדי לייצר את המתנות הכי טובות בעולם. במסגרת העבודה שלנו עם הנבחרת שמנו לב שחסר שיר יומולדת חדש שיקשט את האירועים השמחים שלנו בישראל. מהתובנה הזאת יצאנו לדרך. העבודה עם איתי לוי, דולי ופן והנבחרת היתה פשוט תענוג והשראה גדולה לכולנו. אנחנו שמחים לתת לעם ישראל שיר יומולדת חדש ונמשיך לעבוד קשה כדי להביא שמחה וחוויות ללקוחות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה