שיווק ופרסום

גאווה ישראלית: מארינה מאקסימיליאן על הטיימס סקוואר בניו יורק

אחרי נועה קירל, גם הזמרת והשחקנית מארינה מקסימיליאן מגיעה לשילוט החוצות המרכזי והנחשק בעולם, על הטיימס סקוואר בלב ניו יורק לצד זמרות בין לאומיות אחרות וזאת הסיבה
שירה יום טוב |  2
מארינה מקסימיליאן בלומין (צילום אביב אברמוב)
הזמרת, השחקנית והיוצרת ישראלית מארינה מאקסימיליאן מתנוססת בימים אלו בשילוט החוצות המרכזי בעולם - על הטיימס סקוור בניו יורק. מדובר בקמפיין מיוחד של שירות הסטרימיניג מיוזיקה Spotify. לפני כחודש יצאה פרויקט ייחודי בינלאומי להעצמה ושוויון יוצרות ברחבי העולם וביניהן גם יוצרות ישראליות. כחלק מקידום הפרויקט והרעיון שלו, בכל חודש יוצרות אחרות מרחבי העולם מתנוססות על הטיימס סקוואר.
לפני חודש זאת היתה נועה קירל שנמצאת בתחילתה של קריירה בין לאומית. מי שתפסה את מקומה הבוקר בשילוט הנשחק בעולם היא היוצרת מארינה מקסימיליאן בלומין שאף שיתפה את התחושות וכתבה באינסטגרם שלה, :אני חולמת?! ספוטיפיי יצרו פלייליסט בשם ״איקוואל״ שתומך במוסיקאיות מכל העולם ולא רק שזכיתי להשתלב בפלייליסט הזה ולככב על הקאבר של הגרסא הישראלית שלו - אני מופיעה ב״טיימז סקוור" כחלק מהקידום שהם עושים. אאחל לכולנו יום מלא הפתעות".
 


בתחילת החודש שעבר השיקה ספוטיפיי את הפרויקט החדש, EQUAL שכולל פלייליסטים מקומיים של נשים יוצרות, ופלייליסט בינלאומי לקידום מוזיקה נשית מכל העולם בהשתתפות. במסגרת השקת EQUAL, מאקסימיליאן בלומין מצטרפת לנועה קירל יחד עם עוד יוצרות מכל העולם שנבחרו לפלייליסט הגלובלי, ומופיעה בשלט החוצות של ספוטיפיי בטיימס סקוור, ניו יורק. 
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרינה על שלטי הטיימס סקוור
    פנינה 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהממת שכמותך בהצלחה
    סגור
  • 1.
    מרינה
    פרדס 06/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא גאווה ולא נעליים כל שקשור למרינה מקסימיליאן. יש לציין שלא ממש אוהבים אותה ואף, די שונאים אותה בארץ, המשטמתת מצהל. גם די מכוערת, פיכס לה עם כל הפרסום. להקיא עליה
    סגור