שיווק ופרסום

לברן קוקס תככב בקמפיין של סודה סטרים לכבוד חודש הגאווה

השחקנית שזכתה בפרס האמי על "כתום זה השחור החדש" נבחרה לעמוד בראש קמפיין של חברת סודהסטרים שהושק היום ב-15 מדינות לרגל חודש הגאווה שהחל אתמול עם חודש יוני
שירה יום טוב | 
לברן קוקס (צילום סודהסטרים)
השחקנית האמריקאית זוכת פרס האמי, לברן קוקס, מככבת בקמפיין הגאווה העולמי של סודהסטרים . בקמפיין, שיושק היום (רביעי) ב-15 מדינות בעולם, היא מגלמת גיבורת-על שלוקחת את הצופים למסע מרגש דרך רגעים מכוננים בחייה ובחיי הקהילה הגאה.
במסגרת זו, משיקה החברה מהדורה מיוחדת של מכשירי גאווה הניתנים לעיצוב ולביטוי עצמי עם טושים מיוחדים בצבעי הקשת; חלק מההכנסות יועברו לארגון איגי, ארגון נוער גאה בישראל.
סודהסטרים ממשיכה במסורת הידוענים הבינלאומיים שמשתתפים בפרסומות החברה. אחרי סקרלט ג'והנסון, מסי, פריס הילטון, רוד סטיוארט, נבחרת 'משחקי הכס' וסנופ דוג, הגיע תורה של השחקנית האמריקאית לברן קוקס. קוקס, שחקנית זוכת פרס האמי על השתתפותה בסדרה "כתום זה השחור החדש", מפיקה ופעילה מרכזית בהוליווד למען זכויות הקהילה הטרנסג'נדרית, לוקחת חלק בקמפיין התמיכה העולמי של החברה לרגל חודש הגאווה. הקמפיין יעלה היום (2.6) ב- 15 מדינות ברחבי העולם וצפוי לצבור עשרות מיליוני צפיות.
במרכז הקמפיין, שזכה לכותרת Rainbow Story ('סיפור הגאווה שלי'), קוקס מגלמת גיבורת-על הלוקחת את הצופים למסע מרגש שמציין רגעים משמעותיים ומעצבים בחייה, מהקשיים שעברה בילדותה ועד ההצלחה העולמית לה היא זוכה היום. הסרטון עובר בין אבני דרך מרכזיות המייצגות את הפעילות של קוקס לקידום זכויות הקהילה הגאה, כמו גם את הישגיה האישיים. מטרת הסרטון היא לעודד את הקהל הרחב לשתף בגאווה את סיפורם האישי ולהעביר מסר כי גם על קשת הגאווה ישנו מנעד רחב של סיפורים ודמויות ובהם קהילת הטרנסג'נדרים.
כחלק מהמהלך, משיקה החברה מהדורה חגיגית ומיוחדת של מכשיר ביתי להכנת סודה טרייה, הניתן לעיצוב עצמי באמצעות טושים מיוחדים בצבעי הקשת. את המכשיר, בעיצוב שחור מט ומלוטש, יכולים הצרכנים לעצב על ידי כתיבה או איור של סיפור הגאווה האישי שלהם. המהדורה כוללת גם בקבוק ליטר מעוצב עם לולאה צבעונית לנשיאת הבקבוק.

"כשהייתי ילדה, היה לי חזון איך אני רוצה להיות כשאהיה גדולה, ואכן הפכתי לגיבורת העל של החיים שלי", אמרה לברן קוקס על סט הצילומים. המסר שהיה חשוב לכולנו להעביר באמצעות הקמפיין, הוא שכל ילד וילדה צריכים לחיות בגאווה גדולה על מי שהם, שיהיה להם חלום ושישאפו תמיד להגשים אותו".
עוד הוסיפה קוקס, כי היא מאמינה שהקהילה הגאה עשתה כברת דרך משמעותית בשנים האחרונות, אך לצערה עדין רואים לא מעט מקרים של יחס לא הולם לבני הקהילה: "אסור לנו כמובילי דעה וכחברה לעמוד מנגד, יש לנו אחריות עצומה להילחם ולהגן על בני הקהילה שלנו. כולנו בני אדם ולכולנו מגיע יחס שווה".
קארין שיפטר-מאור, סמנכ"לית שיווק גלובלית בסודהסטרים סיפרה על הקמפיין, "סודהסטרים חרתה על דגלה את ערכי הקבלה והשוויון של כל אדם באשר הוא, ופועלת לאורם לאורך כל השנה. אני שמחה על ההזדמנות לשתף פעולה עם לברן, גיבורת-על אמיתית בחיים, המעניקה השראה לכולנו. אנו מקווים כי המהדורה המיוחדת שאנו משיקים היום, תעודד את הצרכנים שלנו לחלוק את סיפורם בגאווה ובכך לקדם עולם סבלני יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה