שיווק ופרסום
זה התקציב היוקרתי שזכה בו משרד הפרסום בלאנקו
חברת הפרסום בלאנקו של אביתר סדון זכתה בתקציב פרסום של חברת הביטוח גדולה. כמה מיליונים התקציב? ואיזה תהליך ריענון לשפה המותגית נעשה?
חברת הביטוח הכשרה הכריזה על בחירתה במשרד הפרסום בלאנקו של אביתר סדון, לניהול תקציב הפרסום הכולל שלה. כחלק ממערך הפרסום תנהל בלאנקו את תהליכי האסטרטגיה, הקריאייטיב וערוצי המדיה והדיגיטל עבור כלל מותגי הקבוצה.
הכשרה חברה לביטוח בע"מ, בבעלות אלי אלעזרא נמצאת בתנופת צמיחה חזקה: בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה החברה מציגה רווח לפני מס של כ- 92 מיליון ₪, עליה של כ – 6% בפרמיות ברוטו ל – 1.4 מיליארד ₪ וצמיחה משמעותית במגזר הביטוח הכללי. מוצר הדגל של החברה בעולם הפיננסי – הכשרה BEST INVEST צומח בקצבים מהירים עם צבירות נטו של מילארדי ₪. החברה מנהלת מעל ל – 30 מיליארד ₪ נכסים מנוהלים.
בחודשים האחרונים השלימה חברת הביטוח הכשרה תהליך של ריענון לשפה המותגית והיא פועלת להרחבת המודעות לפתרונות הביטוח והפיננסים המתקדמים שהיא מציעה. בין השאר מקדמת החברה את ערוץ המכירה הדיגיטלי הכשרה go ואת המוצרים הפיננסים השונים של הכשרה BEST INVEST.
איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של חברת הביטוח הכשרה ציין: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הצוות מבלאנקו, התרשמנו מהיצירתיות, המחויבות והמקצועיות ואני בטוח שביחד נצליח להגיע להישגים עסקיים חדשים".
אביתר סדון הוסיף: "אנו מודים לאיתן ולהנהלת הקבוצה על הבעת האמון בשילוב יכולות המשרד בתחומי האסטרטגיה, הקריאייטיב והמדיה, ניתן לתוצאות לדבר".
עוד ב-
כזכור, השנה זכתה חברת הפרסום בלאנקו בכמה מדליות במסגרת תחרות גרנות 2024.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה