שיווק ופרסום

מותג בשמים חדש נכנס לישראל: איפה תוכלו להשיג אותו?

מותג הנישה הצרפתי Editions de parfums Fr?d?ric Malle שנחשב למהפכני בעולם הבישום מגיע לישראל באמצעות אסתי לאודר ישראל ויימכר בבלעדיות ברשת פקטורי 54 באתר ובחנויות
מערכת ice | 
בשמים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת החברות של אסתי לאודר ישראל מצרפת לשורותיה מותג בישום חדש. בשמי המותג הצרפתי Frédéric Malle, הנחשב למותג מהפכני בעולם הבישום, אחד מ-5 המותגים הנמכרים והמשפיעים בעולם, שנמכר רק בבתי הכלבו היוקרתיים בפריז, ניו יורק ולונדון וכעת גם בישראל!  בבלעדיות ברשת פקטורי 54 באתר ובחנויות. 
מותג הנישה הצרפתי Editions de parfums Frédéric Malle  נחשב למהפכני בעולם הבישום, ומציע מגוון בשמים יוקרתיים שיוצרו על ידי רוקחי הבישום המובילים בעולם. המותג נוסד בשנת 2000 ע"י פרדריק מל.
מדובר בבן למשפחה צרפתית של תעשיינים ואמנים, במטרה להשתחרר מהניחוחות ההומוגניים של שנות התשעים המאוחרות וליצור ניחוחות שיקבעו את הקודים החדשים של בשמי היוקרה. "המטרה שלי היא לא רק ליצור את ה'קלאסיקה' של המחר, אלא לפתח אסתטיקת ניחוח חדשה".
המותג האקסקלוסיבי , שנחשב לאחד מ-5 המותגים הנמכרים והמשפיעים בעולם, נמכר רק בבתי הכלבו היוקרתיים בעולם: Bergdorf Goodman ניו יורק, HARRODS לונדון, Galeries Lafayette פריז, וכעת גם בישראל! עם קולקציה של למעלה מ- 40  ניחוחות שונים, כשלכל ניחוח סיפור ייחודי משלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה