שיווק ופרסום

כוכבת ארץ נהדרת בג'וב חדש: זה הפרויקט החדש שלה

בקמפיין שעולה בימים אלה, גיה באר גורביץ מגלמת את רונן, אבא טיפוסי שאוהב לעשות בושות. רונן מגיע ליום כיף במדבריום עם הבן שלו עילאי, אותו מגלם שרון ברק. רונן מתאהב בחיות, משחק במתקנים האינטראקטיביים בפארק עם הבן שלו, לומד לטפס כמו יעל, לברוח מהצ'יטה, ביום שהוא כולו חוויה במדבריום, עד שהוא נגמריום
מערכת ice |  1
גיה באר גורביץ בפרסומת למדבריום (צילום דיאגו מיטלברג)
השחקנית וכוכבת 'רוקדים עם כוכבים' עם כוכבים גיה באר גורביץ נבחרה להיות הפרזנטורית של מדבריום, פארק החיות ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, בבאר שבע, בפרסומת חדשה שעולה השבוע בטלוויזיה ובפרסום נרחב. 
שלל הדמויות של גיה מארץ נהדרת בקשת 2 מוכרות לכל צופה בישראל, וכמובן דמותה הבלתי נשכחת - אנאלי מצומת מילר. כעת גיה עולה בקמפיין חדש בכיכובה עם דמות חדשה, מפתיעה ומצחיקה, כאשר במאי הפרסומת הוא לא אחר מבן-זוגה, יוגב יפת. מוזמנים לצפות.

בקמפיין שעולה בימים אלה, גיה באר גורביץ מגלמת את רונן, אבא טיפוסי שאוהב לעשות בושות. רונן מגיע ליום כיף במדבריום עם הבן שלו עילאי, אותו מגלם שרון ברק. רונן מתאהב בחיות, משחק במתקנים האינטראקטיביים בפארק עם הבן שלו, לומד לטפס כמו יעל, לברוח מהצ'יטה, ביום שהוא כולו חוויה במדבריום, עד שהוא נגמריום.
את הפרסומת שתעלה בקרוב, יילוו סדרת סרטוני רשת שיחשפו את מאחורי הקלעים; איך הפכנו את גיה לרונן, איך רונן התמודד עם בעלי החיים והמתקנים המאתגרים, ועוד שלל סיטואציות משעשעות בהן נתקלה דמותו של רונן במדבריום.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיה באר
    אלונה אלון 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי את בכלל מעניינת את והג'וב שלך מעולם לא שמעתי את השם שלך .כל פלוץ ישר מפליצים סקופ ..איזה סקופ קישקוש. ממש
    סגור