ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת משתפת בכאב: "אולי נצא מזה"

בפוסט חדש וכואב כתבה תום יער: "שוב סיכום שוב עוברים הימים והשעות השבועות והחודשים ואלפיים עשרים וארבע שנה מאוד ספציפית הרבה אוזלת יד והרבה חיפוש איך יכולה לעזור לשמח לתת ולא מצליחה כ"כ למצוא איך והיכן"
מערכת ice | 
תום יער (צילום מתוך האינסטגרם)
כוכבת ארץ נהדרת תום יער ממשיכה לשתף את העוקבים שלה במצב הרוח השברירי שלה מאז ה-7.10, שהשפיע על חייה עד מאוד כפי שניתן לראות בעמוד האינסטגרם שלה בו היא מדברת על הכל.
בפוסט חדש שהעלתה היא כתבה: "שוב סיכום שוב עוברים הימים והשעות השבועות והחודשים ואלפיים עשרים וארבע שנה מאוד ספציפית הרבה אוזלת יד והרבה חיפוש איך יכולה לעזור לשמח לתת ולא מצליחה כ"כ למצוא איך והיכן".

עוד כתבה: "חיה את חיי בשקט יחסי ומחכה לימים טובים יותר על רקע שיר חשוב של גלי עטרי שקניתי בשלושה שקלים ותשעים כדי להשתמש בו בריל הנל- שיר שמתאר את המצב ונורא נכנס לי לאוזניות השבוע תמונות אמיתיות מחיי האישיים אני חושבת על אלו שאין להם חיים ועל הצער שאנחנו חווים בשבילם ועל המצפון ועל הקשיים והתסכול".
לסיום הסבירה: "ובתכלס הרגע הכי יפה השבוע היה לי בשיחת ספסל עם מכר- אמרתי שנראה לי שיחזור להיות סבבה ושנצא מזה ונחזור לפעם ואמר וואי נכון תכלס מתאים לנו, שימחת אותי תום וככה המשכתי הלאה עם תחושה, שאולי נצא מזה. בינתיים קבלו עוד תוכן ריק מתוכן סיכום שבועות אחרונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה