שיווק ופרסום

משפחת טרסוב לא עוצרת: זה הקמפיין החדש של כוכבי הרשת

רשת גלי תעלה לקראת חג ראש השנה בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2024-25, במסגרתו תחשוף את מגוון המותגים ומגוון הדגמים החדשים, לעונה הקרה. כוכבי הקמפיין, זו העונה הרביעית, הם בני משפחת טרסוב
מערכת ice | 
משפחת טרסוב (צילום דור שרון)
רשת גלי תעלה לקראת חג ראש השנה בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2024-25, במסגרתו תחשוף את מגוון המותגים ומגוון הדגמים החדשים, לעונה הקרה. כוכבי הקמפיין, זו העונה הרביעית, הם בני משפחת טרסוב: האם מורן (44 ), האב ג'וזף (44 ), ושלושת ילדיהם: אמה (10), מיילו (8) וריו (3). 
הקמפיין החדש של רשת גלי  יעלה לקראת ראש השנה והוא כולל בין היתר: פרסום רחב בדיגיטל, קמפיין חסויות בטלויזיה, קמפיין סושיאל, פעילות ברשתות, החברתיות ובנקודות מכירה. כמו כן במהלך העונה תקיים משפחת טרסוב מספר פעילויות לקהל הרחב, ביניהן: פגישות ייעוץ וסטיילינג עם לקוחות בסניפים, השקות, אירועים ועוד.  
גנית אלון, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי, מסרה: "בחורף הקרוב רשת גלי מתחדשת עם מגוון רחב של נעליים ומגפיים לכל המשפחה עם דגש על קולקציות ייחודיות כמו קולקציית VEGAN שפותחה במיוחד לתת מענה לחורף הישראלי, קולקציית מגפיים טרנדית לנשים ומגוון רחב של סוליות ועקבים עם דגש על עמידות ונוחות. משפחת טרסוב, הפרזנטורים של גלי כבר שנה שניה, הם המשפחה שמייצגת עבורנו את ישראל היפה מבחינת הערכים שהם משדרים אשר תואמים לערכי המותג".
משפחת טרסוב בקמפיין לגלי (צילום: דור שרון)
משפחת טרסוב בקמפיין לגלי (צילום: דור שרון)
לדברי אלון: "במהלך הפעילות המשותפת תחשוף משפחת טרסוב את הקולקציות החדשות של מגוון המותגים הרחב שמציעה רשת גלי בינהם: קאטרפילר, האש פאפיס, 361,  פישר פרייס, ועוד. הקולקציות החדשות מציעות כמיטב המסורת של הרשת, נעליים שלא מתפשרות על איכות במחירים נגישים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה