שיווק ופרסום

דני קושמרו, ליאור סושרד וארז טל: זה האירוע הנוצץ של השנה

איגוד השיווק ערך את כנס החדשנות השנתי בסימן REALITY CHECK, בו נכחו בכירים רבים, ביניהם איל וולדמן, מייסד חברת מלאנוקס. סיגלית הורן גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי: "גם בשנה הבאה, נעשה הכל כדי לחדש, לעניין, לפתח ולחבר"

מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
אמש (שני) התקיים כנס החדשנות השנתי 2024 של איגוד השיווק בסימן REALITY CHECK. את הכנס הנחה מר טלוויזיה, ארז טל וסיגלי הורן גלפרין, המשמשת כמנכ"לית איגוד השיווק הישראלי.
הורן גלפרין פתחה את הכנס במסר לאנשי תעשיית השיווק במדינה: "כמו מעל החגים גם מעל הכנס רובצת עננה כבדה, הכל. טעון וכשרוצים להגיד חג שמח, כל יום דורש מאיתנו לבחון את המציאות מחדש. גם את הכנס הזה לא ידענו אם נוכל לקיים עד הבוקר, וליבנו עם אנשי הצפון.

(צילום: אקליפס מדיה)
 המציאות אותה הכרנו התנפצה והעולם כולו השתנה. אפשר היה לטעון שבמציאות הזו אין תפקיד למותגים ושיווק, אלא שבמציאות הוכח אחרת. לכל אורך השנה, כלכלת המשק הצליחה להמשיך לפעול תחת אש, למען אזרחים ואזרחיות.
למעשה הפעילות הייתה כה מעוררת השראה, עד שבארגון ה'אפי' העולמי נתנו אישור חריג להוסיף קטגוריה מיוחדת בישראל- מהלך שיווקי בזמן מלחמה". עוד ציינה מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי:  "גם בשנה הבאה, נעשה הכל כדי לחדש, לעניין, לפתח ולחבר. נמשיך להוקיר את העבודה השיווקית המצטיינת, זו שראויה לכל פרס".
לצד הורן גלפרין, נאמה כנס החדשנות גם מיכל תמרי, סמנ"כלית שיווק ביוניליוור ישראל, שהשוותה את עבודת השיווק של השנה האחרונה לעבודתם של אקרובטים – הליכה על חבל דק: "אני מרגישה שהמקום שאנחנו נמצאים בו גם היום, שנה מאז תחילת המלחמה, מתאר תחושה שהולכים על חבל דק -  אין קרקע יציבה והתחושה כל הזמן היא שאנו הולכים ליפול.
כאנשי שיווק אנו מנהלים את האיזון התהליכי,  בין ההתנהלות המיידית של היומיום לבין ההסתכלות הנחוצה קדימה, על האסטרטגיה והעתיד. בכל מקרה ולא משנה מה קורה, אנחנו חייבים כל הזמן לצעוד קדימה ולהצעיד את הארגונים ביחד איתנו – זה תפקידו כמנהלי שיווק בזמן ששאר החלקים בחברה מסתכלים על ה'כאן ועכשיו'".


(צילום: אקליפס מדיה)

משתתפים נוספים היו אייל וולדמן, מייסד מלאנוקס ששכל את ביתו ב-7.10, ודיבר על הקשר שבין עולם השיווק לפוליטיקה, עופר בלוך יו"ר האיגוד ודני קושמרו שהנחה פאנל בנושא שיווק בימי מלחמה בהשתתפות יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי, אילן סיגל מנכ"ל פלאפון YES ועומרי לוטן מנכ"ל נירלט. 


(צילום: אקליפס מדיה)
הכנס הסתיים עם פאנל מיוחד ומשעשע במיוחד בו השתתפו כוכבי ויוצרי "קופה ראשית" אשר חשפו סיפרו על העונה החמישית שתעלה ב-12.11 לשידור בכאן 11. לצד זאת, הכריזו יוצרי וכוכבי הסדרה, כי החלה הכתיבה של העונה השישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה