תקשורת ומדיה

דני קושמרו זוכה לפרגון מהקולגה: "לא אשכח את זה לעולם"

במסגרת כנס התוכן השנתי של כאן, המנחה רוני קובן, דיבר על המורכבות הקשה של אנשי התקשורת בתקופה זו, על אחת כמה וכמה ב-7 באוקטובר, ופרגן לקולגה שלו מחדשות 12, דני קושמרו: "אני לא אשכח לעולם את השידור שלו"
מערכת ice |  1
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
בהיכל התרבות בתל אביב, נערך אתמול (שני) כנס התוכן השנתי של כאן, תאגיד השידור הישראלי, שעמד כולו בסימן שנה לטבח 7 באוקטובר. באירוע, בהנחיית רוני קובן, הוצגו הסדרות, הסרטים והתוכניות החדשות, שיעלו באפיקי התוכן השונים של כאן, במהלך חודש אוקטובר ובחודשים הבאים.
במהלך האירוע אותו הגיש כאמור רוני קובן, הוא התראיין ל"מעריב", שם דיבר על היום הארור של ה-7 באוקטובר, והקושי הגדול עמם מתמודדים העיתונאים בישראל: "זאת הייתה שנה כל כך קשה ומזעזעת. האדמה רעדה". 
בהמשך, דיבר קובן על ההתמודדות של העיתונאים הישראלים: "אני לא חושב שיש מגישי חדשות בעולם שהתמודדו עם משהו כזה". וכמובן, לא שכח לפרגן לקולגה שלו מחדשות 12, דני קושמרו.
כזכור, קושמרו ריתק את כולנו למסך ב-7 באוקטובר אחרי שהעביר בחדשות 12 שידור מקצועי, רגיש ומטלטל, בזמן שיישובי העוטף והסביבה נטבחו ונשרפו על ידי המחבלים, ואנשים רבים נחטפו לשבי החמאס. על כך אמר קובן: "אני לא אשכח לעולם את השידור של דני קושמרו בשבעה באוקטובר. אני חושב שהאיש הזה החזיק מדינה שלמה ברגעים האלה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפילו לא כתב בינוני
    זבל נשאר זבל 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב ומנחה עלוב של שקרים הסתה ומניפולציות פוליטיות עלובות. הי ונשאר 0
    סגור