שיווק ופרסום

מיקי בוגנים קוטף ג'וב נוצץ: הקמפיין החדש של מעצב השיער המפורסם

מיקי בוגנים קוטף קמפיין חדש של "לוריאל פרופסיונל", במסגרתו יציג אמן הביוטי ומעצב השיער את ליין המוצרים המקצועיים למעצבי השיער של מותג הטיפוח. מיקי בוגנים: "שיתוף הפעולה עם לוריאל פרופסיונל מאפשר לי להביא לידי ביטוי את החזון האמנותי שלי באופן הטוב ביותר"

מערכת ice | 
אלי שגיב ומיקי בוגנים (צילום יחצ)
אמן הביוטי המוביל ומעצב השיער של הסלבס, מיקי בוגנים, נבחר לככב בקמפיין דיגיטלי פורץ דרך של "לוריאל פרופסיונל",  במסגרת חשיפת ליין המוצרים המקצועיים למעצבי השיער של המותג.
הקמפיין החדש צולם בסטורדיו הדיגיטלי של מותג הטיפוח "לוריאל פרופסיונל", יעלה תחת הכותרת: "בלונד כיצירת אומנות", והוא יציג את הכישרון יוצא הדופן של בוגנים בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת של מוצרי המותג וטכניקות עבודה מקצועיות. 
 
באדיבות המצלם
במסגרת הקמפיין החדש, בוגנים מדגים למעצבי השיער כיצד ניתן להפוך צבעי שיער בגווני בלונד למעשה אמנות של ממש, בתהליך נכון שלא גורם לנזק לשיער. מותג הטיפוח מעוניין ליידע את קהל היעד כי ניתן להשתמש במגוון רחב של תכשירים תוך שימת דגש על בריאות השערה, האיכות, הדיוק והיצירתיות. 
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, הגיע לבקר את אמן הביוטי על סט הצילומים ואמר: "מיקי בוגנים הוא השותף האידיאלי לקמפיין של לוריאל פרופסיונל. יכולתו לדחוף את גבולות האמנות והיופי תואמת את החזון שלנו לייצר ולהנגיש את המוצרים המקצועיים ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, למעצבי השיער וללקוחותיהם".

אמן הביוטי ומעצב השיער המפורסם, מיקי בוגנים, הודה למותג הטיפוח על הבחירה בו להוביל את הקמפיין הדיגיטלי החדש והוסיף: "שיתוף הפעולה עם לוריאל פרופסיונל מאפשר לי להביא לידי ביטוי את החזון האמנותי שלי באופן הטוב ביותר. המוצרים המקצועיים של לוריאל פרופסיונל בהם אני משתמש במספרה  שלי מספקים לי את הכלים ליצור יצירות אמנות חיות על לקוחותיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה