ויראלי

מיקי בוגנים: "בהצלחה למי שילך איתי על הגוף שלו"

מיקי בוגנים מגיב לקעקוע בדמותו שבחור שהוא אינו מכיר קעקע על גופו: "אני אף פעם לא קעקעתי אף בנאדם אחר. בהתחלה זה הימם אותי, קצת הצחיק אותי, אמרתי בהצלחה עם המיקי בוגנים על הגוף שלך"
רוני שיינר | 
קעקוע של מיקי בוגנים (צילום עמוד האינסטגרם @yyyaiir)
בחור בשם דניאל ניגש למכון לקעקועים וביקש לקעקע את פניו של המאפר מיקי בוגנים על רגלו. בנוסף, הוסיף את הציטוט של בוגנים "בובות נשארות בובות", שנלקח מתוך שיחה של בוגנים עם נהג מונית בשם ויקטור שתועדה לרשתות החברתיות, בה אמר בוגנים "אני רוצה להיות בובה, לא פרח. פרחים נובלים, בובות נשארות בובות לנצח".   
בוגנים הגיב לקעקוע שנושא את פרצופו: "אני רק אגיד שיש בזה משהו סופר מחמיא שמישהו מקעקע את הדמות שלך על הגוף שלו, בתור בנאדם שכל הגוף שלו מלא קעקועים. אני אף פעם לא קעקעתי אף בנאדם אחר, בהתחלה זה הימם אותי, קצת הצחיק אותי, אמרתי בהצלחה עם המיקי בוגנים על הגוף שלך. אבל זה גם ריגש אותי באותה מידה". 
בוגנים הוסיף: "כל הכבוד למבצע על הדיוקן המחמיא ובהצלחה למי שילך איתי על הגוף שלו. כל החיים. וזה נכון, בובות זה בובות, שלא יהיה לכם ספק". 
בוגנים הוא לא הראשון שזוכה לקעקוע הנושא את פניו: במאי השנה קעקעה שי אבנשטיין, יוצאת התוכנית "בואו לאכול איתי" את פניו של הזמר רביד פלוטניק על ידה השמאלית. בשנת 2019, צעירה בשם גל מנדל קעקעה את פניו של הזמר איתי לוי על רגלה.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה