שיווק ופרסום

שותפות חדשה בענף התקשורת: זה משרד הייעוץ התקשורתי שיוקם

יניב לביא ואתי אפללו, יוצאי משרדי התקשורת "בן חורין אלכסנדרוביץ'" ו-"צור תקשורת", חוברים לפתיחת משרד חדש העונה לשם "סטמפה". יניב לביא ואתי אפללו: "אנו גאים ונרגשים לפתוח את 'סטמפה' - משרד לייעוץ תקשורת אסטרטגי חדש בישראל"
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שיתוף פעולה חדש ומעניין בענף הפרסום: צמד יועצי התקשורת, יניב לביא ואתי אפללו, חוברים יחדיו למען פתיחת משרד אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור וניהול משברים חדש תחת השם "סטמפה".
לצמד אנשי התקשורת המוערכים ניסיון רב בתחומי העיתונות וייעוץ התקשורת האסטרטגי. משרד האסטרטגיה תקשורתית החדש העונה לשם "סטמפה" יתמקד בייעוץ תקשורתי  עסקי לגופי טכנולוגיה, נדל"ן, משפט, תדמית בכירים, ניהול משברים והגנת מוניטין, פיננסים, קריפטו ושוק ההון
אפללו הינה משפטנית ואשת תקשורת ותיקה, בעלת ניסיון רב כעיתונאית כלכלית בכירה בתחומי שוק ההון והפיננסים. אפללו עבדה במערכות התקשורת הכלכליות המובילות בישראל – גלובס, TheMarker, כלכליסט - וניהלה את תחום שוק ההון כיועצת תקשורת במשרד צור תקשורת, בו ליוותה את המשברים הבולטים בתחום. ללביא ניסיון רב שנים בעולם התקשורת


(צילום: ענבל מרמרי) 
"אנו גאים ונרגשים לפתוח את 'סטמפה' - משרד לייעוץ תקשורת אסטרטגי חדש בישראל. הקמנו את המשרד לאחר שנים רבות בהן ליווינו את מיטב החברות העסקיות, המנהלים הבכירים ביותר במשק והארגונים המובילים בתחומם - בישראל ובעולם, בשגרה ובמשבר, כשרק חדרו לשוק חדש או כשנחשבו לוותיקים ומובילים בו", כך ציינו לביא ואפללו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה