שיווק ופרסום

טמבור במהלך אסטרטגי: על מה תשקיע כ-2 מיליון שקל?

ענקית הצבע ומוצרי גמר לבנייה עולה בקמפיין ייחודי ותצדיע לתעשייה הישראלית. המהלך הפרסומי יספר סיפור הישראליות דרך צבע וחיבור לתחושת השייכות הקולקטיבית. בנוסף, יכלול הקמפיין גם שיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים ישראליים. סמנכ"לית השיווק: "השנה הזו מוכיחה לנו שוב, שאין תחליף לתעשייה ולתוצרת הישראלית"
מערכת ice | 
מיכה שרייר (צילום הדס דנון, shutterstock, יוטיוב/ TambourTV)
טמבור, ענקית הצבע ומוצרי גמר לבנייה, שנוסדה לפני יותר מ-87 שנים ומהווה אחת החברות הישראליות הגדולות והוותיקות במשק, עולה בקמפיין ייחודי. הקמפיין מפרגן לתעשייה הישראלית ולמותגים שמייצרים כחול לבן. הקמפיין החדש נותן במה למגוון מותגים ישראליים. החל מחקלאות, בירות ועד להנעלה, ממותגי על אייקוניים ועד למותגים פחות מוכרים. כולם מוצגים דרך מניפת הצבעים של טמבור ובהלימה לצבעוניות המזוהה איתם.
הקמפיין, בדומה לקמפיינים קודמים של טמבור, יספר את סיפור הישראליות דרך צבע וחיבור לתחושת השייכות הקולקטיבית. סיפור של ישראליות, הפעם דרך הגאווה המשותפת שלנו בתעשייה הישראלית - חיבור משמעותי, שורשי ורגשי. ההשקעה במהלך הפרסומי של החברה נאמדת בכ-2 מיליון שקל. הקמפיין נוצר ע"י משרד הפרסום McCann ויכלול מספר אמצעי מדיה ביניהם שילוט חוצות ודיגיטל, תחת הקריאייטיב "בוחרים כחול-לבן, טמבור הצבע של ישראל".

(צילום: מקאן תל אביב)
בנוסף, יכלול הקמפיין גם שיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים ישראליים. אנשי מקצוע בתחום העיצוב אשר הוזמנו לבחור ארבעה גוונים ממניפת הצבעים של טמבור המייצגים לדעתם עיצוב ישראלי בצבע. טמבור תעניק במה לאותם אנשי המקצוע ולבחירת הגוונים. הבחירות יקודמו בדיגיטל וברשתות החברתיות לצד פרויקטי עיצוב נבחרים, במטרה להעניק השראה ולקדם את העסקים המקומיים.
צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור: "טמבור הינה חלק בלתי נפרד מהתעשייה הישראלית כבר למעלה מ-87 שנה. מותג ישראלי אייקוני, ותיק ושורשי. בקמפיין הנוכחי, אנו עושים שימוש בצבע, הפעם כדי לספר את הסיפור של התעשייה הישראלית המקומית, מותגים גדולים וקטנים כאחד. השנה הזו מוכיחה לנו שוב, שאין תחליף לתעשייה ולתוצרת הישראלית, שהיא חלק מהותי מהחוסן הלאומי שלנו אבל לא פחות חשוב מכך, שמותגים ישראלים יודעים להושיט יד ולפרגן למותגים ישראלים אחרים כשצריך. זה חלק ממה שמייחד אותנו כישראלים. אנו שמחים לפרגן למותגים ישראליים נוספים ומזמינים את הציבור לבחור כחול-לבן."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה