שיווק ופרסום

טבע נאות משיקה מיתוג מחודש: "גאים להיות חברה ישראלית גלובלית"

מותג נעלי האופנה והנוחות משיק מיתוג גלובלי חדש ועולה בקמפיין לקידום המיתוג והשם החדש naot. באחד מסרטוני הקמפיין נבחרה לככב הדוגמנית והשחקנית רונית יודקביץ'. הקמפיין החדש כולל סדרת סרטונים קצרים המציגים מפגשים יומיומיים בין נשים. הסמנכ"לית ענבר אורן: "רוב עובדינו מפונים מבתיהם ומתמודדים עם מציאות לא פשוטה"
מערכת ice | 
צילום מתוך סרט הקמפיין של טבע נאות (צילום טל גבעוני)
טבע נאות, מותג נעלי האופנה והנוחות הישראלי והאהוב שהחל את דרכו לפני 80 שנה בקיבוץ נאות מרדכי, עולה בקמפיין להצגת המיתוג הגלובלי החדש. הקמפיין נועד להטמיע את שם הגלובלי, naot ואת שפת המותג החדשה, שהינה אחידה לכלל השווקים בהם פועלת החברה, תוך שמירה על הקשר העמוק למורשת ולערכים של ולערכים של המותג המוכר והאהוב טבע נאות, שממשיך לייצר בקיבוץ נאות מרדכי 5 ק"מ מהגבול בצפון.
הקמפיין החדש כולל סדרת סרטונים קצרים המציגים מפגשים יומיומיים בין נשים, כגון במעלית, במסיבה, ובפארק. בכל סרטון, אחת הנשים מחמיאה לרעותה על נעליה באומרה "יפות!", וזו עונה "נאות!" רמז למיתוג החדש של המותג. באחד מסרטוני הקמפיין נבחרה לככב הדוגמנית והשחקנית רונית יודקביץ'. הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום מנצ' יעלה הערב בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות חברתיות, במטרה להגיע לקהל רחב ולהטמיע את המותג החדש בתודעה הציבורית. 
 

המיתוג המחודש של טבע נאות כולל עיצוב מחדש של הלוגו באנגלית עם טיפוגרפיה ייחודית. השמש, שהופיעה בלוגו הקודם והייתה סימן ההיכר של המותג, נשמרה, אך עוצבה מחדש כך שתביא לידי ביטוי בעיצוב החדש את עבודת היד הייחודית המושקעת בכל נעל וסנדל המיוצרים במפעל.גם הצבעוניות עוברת ריענון, ובמקום הצבע הירוק הדומיננטי נבחרה גישה דינאמית המאפשרת מעבר בין טווח של צבעים שונים המדגישים את הרב-גוניות של המותג, והיכולת שלו להתאים לפרשנות האישית של כל אחד ואחת.
משה מרי מנכ"ל NAOT: "המיתוג החדש מביא לידי ביטוי את האסטרטגיה המחודשת שלנו להרחבה והעמקה של המותג הישראלי האהוב בשווקים הבינלאומיים. ההצלחה העולמית הופכת כמעט למשימה לאומית בימים אלה, ואנו גאים להשיק בכל השווקים הגלובליים שלנו מיצוב ונראות מעודכנת שתעזור לנו להמשיך ולפתח את הייצור בישראל".

(צילום: יח"צ)
ענבל אורן, סמנכ"לית שיווק גלובלית NAOT: "יצאנו למהלך גלובלי בו כלל השווקים בהן פועלת נאות ימותגו תחת השם NAOT. אנחנו גאים להיות חברה ישראלית גלובלית שמייצגת על כל גווניה את הישראליות במיטבה. בימים אלה המפעל ממשיך לייצר עבור כל השווקים בעולם במרחק של קילומטרים ספורים מהגבול הצפוני, כשרוב עובדינו מפונים מבתיהם ומתמודדים עם מציאות לא פשוטה. ההחלטה להעמיק את פעילותנו הגלובלית הובילה אותנו להתחיל לפני כשנה בתהליך של יצירת רענון מותגי, שמצליח לשמר את ערך הישראליות, לצד רענון השפה כך שתתאים לקהל מגוון יותר ותאפשר פנייה גם לשווקים נוספים".
אילנה אורנשטיין, מנהלת שיווק NAOT ישראל, טבע נאות: " שוק ישראל מצטרף למהלך המיתוג הגלובלי, לצד השם NAOT, נמשיך לשמר את השם טבע נאות ולפתח  את  קטגוריית  הדגמים הקלאסיים והאייקונים של המותג  ביניהם  דגם שחר האהוב על ידי יצירת היבט מיתוגי מקומי המחזק את הקטגוריה המובילה בשוק ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה