שיווק ופרסום

אמה של תאיר ראדה קוטפת קמפיין: זו החברה שתפרסם

בימים האחרונים, גולשי האינטרנט בישראל נתקלו במודעת פרסומת לתוסף תזונה, כשבמרכזה ניצבת לא אחרת מאשר אילנה ראדה עצמה. הבחירה באילנה כפרזנטורית מסחרית מהווה תפנית מפתיעה עבורה, אבל מסתבר שהיא עצמה זו שרצתה בכך
מערכת ice | 
אילנה ראדה באזכרה השנתית לתאיר ז"ל (צילום מיכאל גלעדי פלאש90)
קשה להאמין, אבל כבר 18 שנים חלפו מאז הטרגדיה שזעזעה את ישראל - רצח תאיר ראדה ז"ל בבית הספר 'נופי גולן' בקצרין. פרשה זו, שהותירה צלקת עמוקה למשפחה ולקהילה שלמה, ממשיכה להדהד בתודעה הציבורית. במרכזה של סערה מתמשכת זו עומדת דמות אחת, אישה שהפכה לסמל של נחישות ומאבק בלתי מתפשר - אילנה ראדה, אמה של תאיר.
אילנה ראדה, שנודעה בציבור בשל מאבקה העיקש לחשיפת האמת ולהשגת צדק לבתה, הפתיעה לאחרונה את הציבור הישראלי בהופעה בלתי צפויה בזירה שונה לחלוטין - עולם הפרסום. תפנית זו בדרכה הציבורית של ראדה מעוררת שאלות מרתקות על הקשר בין טרגדיה אישית, מעורבות ציבורית וחשיפה תקשורתית.
בימים האחרונים, גולשי האינטרנט בישראל נתקלו במודעת פרסומת לתוסף תזונה, כשבמרכזה ניצבת לא אחרת מאשר אילנה ראדה עצמה. הבחירה באילנה כפרזנטורית מסחרית מהווה תפנית מפתיעה, בהתחשב בדרך בה הכיר אותה הציבור עד כה - כאם שכולה הנאבקת במערכת המשפט.
על פי בירור של וואלה!, עולה כי ההחלטה להשתתף בקמפיין התקבלה על ידי אילנה עצמה, מתוך בחירה מודעת ומחושבת.  המהלך הזה מעלה גם שאלות על האופן בו החברה הישראלית מתייחסת לקורבנות עקיפים של פשעים מזעזעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה